Untethered jailbreak ios 6.1.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een untethered jailbreak (en dan bedoel ik geen semi-untethered jailbreak) Voor ios 6.1.3/6.1.5 ik zocht en vond absinthe die zou zoiets hebben ofzo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Untethered jailbreak ios 6.1.5
Bestaat er een untethered jailbreak (en dan bedoel ik geen semi-untethered jailbreak)
Voor ios 6.1.3/6.1.5 ik zocht en vond absinthe die zou zoiets hebben ofzo Graag jullie reacties links hulp! Enz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ja die bestaat wel, maar tot en met iOS 6.1.2. Waarom het zo lang duurt om deze verouderde versies (ios 7 is er allang) te jailbreaken snap ik ook niet.
|
||||
|
||||
Er is een unthethered jailbreak van Ih8sn0w onder weg, zal niet lang meer duren kijk hier maar naar Untethered n78ap (iPod touch 5) on 6.1.3. - YouTube wordt dus een jailbreak voor IOS6.1.3, 6.1.4 en 6.1.5
Laatst gewijzigd door daveensannie; 22-12-13 om 09:42. |
|
|||
|
|||
inderdaad heb het ook gezien.
als alles goed gaat komt ie nog voor nieuwjaar uit. ben blij dat ik nog niet op ios 7 zit want deze gaat nog een lange tijd duren. |
|
||||
|
||||
Tsja ik zal dan nog f moeten wachten waarschijnlijk heb ik dan ondertussen de iPhone 6 al 😄
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik doe wel aan joeptjoep, ik zag dat filmpje dus via twitter van ih8sn0w, we wachten het wel af, ik heb er geen ruk aan gezien mijn toestel en OS maar voor de anderen die nog wel op 6 zitten *duim*
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog wel een paar dingetjes die op iOS 6.x.x kunnen draaien.
iH8sn0w is echter een Windowsmens. Dat ligt nogal moeilijk hier. Ik heb alleen maar virtuele Windows machines en met zo´n VM lukt het niet altijd om te jailbreaken. Hoe dan ook, het is zal in ieder geval een interessante oefening zijn. We zullen zien zei de blinde (en hij kocht een kleuren TV). |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: ja, over IOS 7 gaan we in het aparte topic verder, maar ik vond de reactie wel grappig staan. Van daar mijn reactie. De vraag over 6.1.5 (iPod touch 4g neem ik aan) is nog steeds niet opgelost maar nu iOS 7 uit is kan ook dat snel gaan. Laatst gewijzigd door arjan95; 22-12-13 om 18:18. |
|
||||
|
||||
Zullen we voor de 7.x jailbreak verder gaan in deze topic: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...jailbreak.html
Thanks!
|
||||
|
||||
Tegen welke problemen liep je aan bij de poging op VM?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak is uit voor de touch 4g van TS: jailbreak tethered en zoek vervolgens in cydia op p0sixspwn. Dan is de jailbreak untethered. Werkt niet op touch 5g maar die kan ios 7 untethered.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|