Restore en geen downgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als eerste ik ben een tijdje niet meer met jaibreaken bezig geweest en waarschijnlijk is mijn vraag al eerder gesteld. Ik vroeg mij af hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Restore en geen downgrade
Als eerste ik ben een tijdje niet meer met jaibreaken bezig geweest en waarschijnlijk is mijn vraag al eerder gesteld.
Ik vroeg mij af hoe het zat met restoren van oudere ios firmware dus niet downgraden. Voorbeeld: Ik zit op ios 7.0.4 en die ga ik jailbreaken. Na een tijdje gaat er iets fout en ik moet een restore doen. Ondertussen is ios 7.2 uit en is die niet meer te jailbreaken. ios 7.0.4 word dan niet meer getekend door Apple. Kan je dan nog gewoon restoren naar ios 7.0.4 of kan je alleen restoren naar de nieuwste ios. Zo niet hoe kan je zorgen dat je altijd naar ios 7.0.4 restoren? edit: shsh opslaan helpt ook niet meer las ik ergens? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ok bedankt helaas heb ik geen shsh van die iphone 4. maar het ging mij meer om mijn ipad air.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus als er iets fout gaat door je jailbreak en je moet restoren kan je alleen naar de nieuwste ios. ook al heb je nog een oude ios.
|
|
||||
|
||||
Dat klopt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Restore lukt niet na downgrade 4.3.3 > 4.2.1 | mdrongelen | iTunes | 4 | 21-06-11 21:42 |
iPhone: Geen downgrade mogelijk!!! | Guest-201204012146 | Jailbreak | 12 | 20-01-11 13:52 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
Na downgrade van 1.1.2 naar 1.0.2 geen idee hoe uit restore te komen | Geoff | Unlock [archief] | 2 | 14-11-07 17:06 |
|
|