Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) can't open file not from official developer iemand enig idee hoe ik dat kan omzeilen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding
can't open file not from official developer
iemand enig idee hoe ik dat kan omzeilen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Rechts klikken en dan "Open" kiezen.
|
|
|||
|
|||
dank je wel man... werkt inderdaad
|
|
|||
|
|||
Kan de update van Gzip niet installeren, krijg een foutmelding
Sub-procces usr/Bin/dpkg returned an error code (2) Laatst gewijzigd door hipperd; 22-12-13 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Leuk dat er al één tweak is die het perfect doet op iOS 7: XBMC! (dat 'andere' ding is de 3 jaar oude iPod, daar draait het ook nog op)
IMG_20131222_145326.jpg Nog één waarschuwing: In Cydia is het mogelijk om tweaks te installeren die niet worden ondersteund. Sommige tweaks geven dit aan (this product is not supported on your iOS version) maar alsnog zijn ze te installeren. Pas hier mee op!
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) -> iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu) Laatst gewijzigd door arjan95; 22-12-13 om 15:57. |
|
|||
|
|||
De jailbreak werkt ook op iOS 7.1 Beta 2 (en OS X 10.9.2 DP 1). Voor mij belangrijke apps zoals PKGbackup, Wi-Fi Analyzer, Signal en iBlacklist kunnen niet geïnstalleerd worden. Dus nog maar even wachten op Saurik voor een aangepaste versie van MobileSubstrate.
|
|
|||
|
|||
Krijg een melding in Cydia voor essentiele updates maar krijg een foutmelding
Sub-procces usr/Bin/dpkg returned an error code (2) |
|
|||
|
|||
Net gejailbreaked op een iphone 5, tel gaat niet verder na het verschijnen van de apple logo. En nu?
|
|
|||
|
|||
Iemand Sbsettings werkend op een 5S?....
|
|
|||
|
|||
Dat kan wijzen op een corrupte/onvolledige dpkg status file.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2013 om 15:25 ---------- Heel belangrijk, net zoals in de vorige evasi0n jailbreak: |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd op mijn iPad 2 met ios 7.0.4
Succesvol, totdat hij na de installatie probeert op te starten. Nu verschijnt het apple logo even, daarna verdwijnt die weer, en zo maar door. Tinyumbrella gedownload, maar die opent niet op mijn pc, dus nog even afwachten. |
|
||||
|
||||
Ik durf het nog niet op mn iPhone 5S, of zou ik het wel doen ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
na jailbreake blijft mij ipad maar opstarten
hallo,
na de jaibreake blijft mijn ipad mini maar opstarten met het apple logo. kan iemand mij vertellen hoe ik hier uit kom iTunes ziet hem ook niet gr peter |
|
||||
|
||||
Ifile werkt trouwens....
Nog iets leuks voor als je de Beta jailbreakt : If you're jailbreaking IOS7.1 Beta with evasi0n, remove the ReleasType Beta Value in SystemVersion plist to remove expiry |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je de iPad mini hebt geupdate via OTA, dan zou dit dan de oorzaak kunnen zijn waarom je nu alleen het Apple logo ziet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2013 om 16:00 ---------- Hier werkt het heel goed op een 5S.. Waar wacht je nog op?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|