Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door glaantje ....het lijkt me wishful thinking dat Hopper daar allemaal al mee overweg kan, en zelfs dan kost het veel teveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Decompiling werkt uiteraard niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info.
Het begrijpen is niet m'n sterkste punt, maar nog niet zo'n gigantisch probleem als tijd Ik vertrouw het iig voor nu nog niet op de blauwe ogen van de Evad3rs. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan die obfuscated URL's: h qwerty asdfg t zxcvbn t poiuytr p zzzxcvb / qwerty / enz... enz... enz... Waar is dat allemaal voor nodig? |
|
|||
|
|||
Precies van die dingen waarom ik nog niet jailbreak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt, zelfde en fijne kerst
|
|
|||
|
|||
even aan een andere computer gehangen met windows besturingssysteem en het werkt goed.
Maar ik wil bijv. Moviebox installeren op mijn iphone maar die kan ik niet vinden via Cydia op mijn iphone. Sorry misschien een domme vraag maar dit is de eerste keer dat ik jailbreak en met cydia etc werk. Doe ik iets verkeerd? Of kan het gewoon niet? Groetjes Gino |
|
|||
|
|||
Je moet die Moviebox repo wel ff toevoegen natuurlijk.
Je kan ook gewoon Icefilms en/of 1Channel gebruiken via XBMC. |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik sbsettings aan de praat?
Geinstalleerd maar er gebeurd niets wanneer ik van boven naar benenden op mijn scherm wrijf. mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Ik heb net een test iPhone 5s met iOS 7.1 Beta 2 zonder jailbreak ook op 9-2-2014 gezet. Ook niks aan het handje, ook niet na een herstart. |
|
||||
|
||||
Was dat met of zonder aanpassing ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iemand ook last dat cydia weg is na backup terugzetten?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgorde is toch: backup maken. Restore via ipsw. Jailbreaken. Backup terug?
Wacht tot er een stabiele versie is denk ik dan maar. |
|
|||
|
|||
Als je na het jailbreaken uw back up terug zet. Ben je uw JB kwijt. Volgorde is: back-up maken restore en op het laatste jailbreaken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|