Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Half iOS 7 look, half iOS 6 look. Oh lol ja idd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg geen App van Cydia te zien. Komt dat mogelijk omdat ik de herstel heb gedraaid na de jailbreak???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde dat ik de backup heb teruggezet. Sorry, dus niet herstel gedraaid
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2013 om 16:06 ---------- Zie dus CYDIA nergens staan |
|
|||
|
|||
Beste mensen
Bedankt voor de reacties. Ik heb alles in dit thread en alle reacties geprobeerd. Niets bleek te werken. Ik heb in totaal nu ongeveer 15 keer geresteerd via itunes en gejailbreakt. Dit is allemaal niet gelukt. (zonder backup en met backup) en ook heb ik met ifunbox geprobeerd om de ipad te laten starten. Dit alles werkte niet. Nu is mijn vraag: Heeft iemand de ipad 2 Wi-Fi kunnen jailbreaken en op welke versie heb je dit gedaan? En hoe zit het met iOS 7.1b2? is die gemakkelijk te downloaden/installeren of moet ik daar een dev account voor hebben? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
ik had hem al gejailbreaked 2 dagen geleden...
maar vandaag de jailbreak eraf gehaald, aangezien ik in de foto app ineens altijd de statusbalk info daar ook te zien kreeg, zelfs bij het inzoomen van de foto (waarbij de achtergrond van de foto zwart zou zijn nadat je 1 x op de foto tapt). nu vraag ik mij af of meerderen hier last van hebben? of dat ik toevallig pech had en nog een keer zou moeten jailbreaken? hoop dat iemand hier antwoord op kan geven |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat raden jullie aan om te gebruiken ?
|
|
|||
|
|||
Activator
Diegenen die problemen hebben met Activator kunnen Activator 1.8.2 Beta 7 uit de repo van Ryan Petrich eens proberen. Die Beta is gisteren verschenen en ook te gebruiken op iOS 7.
|
|
|||
|
|||
Evasi0n werkt niet onder Mac Os X 10.6.8 omdat "libcurl" versie 7 wordt ondersteund en niet 6 zoals die op 10.6.8 aanwezig is. Voorheen werd het bestand meegeleverd en gecombineerd (Pwnagetool) zodat je het wel kon openen. Nu kun je evasi0n op deze versie van Mac Os X niet openen.
Hopen dat ze snel komen met een fix. |
|
|||
|
|||
Had het zelfde probleem heb er ios_7.1_beta__ipad_2_Wi-Fi__11d5099e op gegooit en daarna opnieuw gejailbreaked en nu wel werken
greets ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2013 om 21:07 ---------- jailbreak nu eindelijk draaiend op de ipad 2 Wi-Fi heb wel de ios 7.1 beta 2 erop moeten zetten |
|
|||
|
|||
Iphone 5s en ipad mini ret + ipad 2 van m'n vriendin gejailbraikt alle 3 in 1x goed.
Ik heb zo gedaan: reserve copy iTunes dan op je toestel naar stel opnieuw in. wis alle inhoud. 1 min is die klaar (bij mij) toegang code eraf halen. automatisch toets b op nooit zetten. dan jb uitvoeren vervolgens backup terugzetten klaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet hoe je je HiddenSettings7 aan de praat krijgt ?
|
|
|||
|
|||
Zijn er al fatsoenlijke iOS 7 apps, of nog ff wachten?
|
|
|||
|
|||
install ios 7.1 beta 2 gaat zeer makkelijk jailbreak daarna gaat ook zonder probleem
geen dev account nodig als je maar een unofficial link gebruikt |
|
||||
|
||||
Er is geen enkele jailbreak tweak die op de 5s werkt.
|
|||
|
|||
waarschijnlijk een zeer stomme vraag waar vind ik de ios 7.1 beta?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Het begint er langzaam op te lijken:
En dat is dan heel jammer: |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|