Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bootloop proberen te onderbreken door harde reset. Waarschijnlijk zit in de baclkup een foutje. Doe een schone installatie, geen backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij blijft bij mij hangen in de aller laatste stap van de jb als evasion de hernel banadert of zo iets ....hij herstart dan gewoon terug zonder dat er iets terug gezet is van i tunes!EN dan blijft hij hangen en moet ik terug alles herstellen Hij loopt dus niet vast bij alles terug te zetten Maar bedankt voor mee te denken Grtz,Flip |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen bekijk dit eens hier heb ik een aantal dingen opgezet over dit gezeur
Link>>>evasi0n 7: jailbreak iPhone, iPod touch, iPad en iPad mini op iOS 7 - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand hoe dit op te lossen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link1>>>Problems with evasi0n7? Here?s what to do Link2>>>How to fix stuck on Apple logo, endless reboots and other evasi0n7 jailbreak problems |
|
|||
|
|||
Als je iDevice blijft hangen bij het apple logo!!!
Dit heeft bij mij gewerkt op mn Iphone 5..
Heel lang ingedrukt houden en blijven vast houden ook als het logo weer verschijnt!! Er komt dan vanzelf de afbeelding dat je hem aan itunes moet hangen.. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist succes vol gejailbreakt ios 7.0.4 ipad mini en ota update van 6.1.3 naar 7. Ook whatsapp werkt gelukkig weer op mijn ipad.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat alles gezegd hebbende, @Hackl0us' claim over malware die door Taig geïnstalleerd zou worden is debunked op Reddit. Wat dat betreft vertrouw ik deze jailbreak weer. Voordat ik zelf naar de beta ga om te jailbreaken wacht ik echter nog op duidelijkheid over de ingebouwde remote control (het mogelijk overnemen van je iDevice door @evad3rs) én wat Saurik zegt. I'm sorry. : jailbreak I'm investigating Evasi0n7 for myself : jailbreak Taig op niet-Chinees device: UPDATED FINDINGS a few DNS responses, but nothing malicious. Nothing is sent to tiag during install from host or iOS device, aside from the IP address it's originating from, due to the DNS request, nothing uploads during usage.
|
|||
|
|||
Je doet maar. Ik ben nog altijd aan het uitvissen waarom de evasi0n7 jailbreak tool het SSID van mijn Wi-Fi router nodig heeft. En vooral waarom dat tooltje het MAC adres van de Wi-Fi router wil hebben (op een Mac die bedraad is aangesloten op de router).
Succes verder. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2013 om 15:01 ---------- Ik zie net dat er een nieuwe Cydia Installer is in Cydia. Versie 1.1.9 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-12-13 om 16:01. |
|
||||
|
||||
Betekent dit ook dat de mobile substrate is geupdate ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is dat de officiële van saurik?
|
|
||||
|
||||
Cydia 1.1.9 I presume?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wat er aan te zien is.........
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|