Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Oh ok nu dan maar jailbreak uitvoeren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2013 om 02:11 ---------- Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door quest1 Als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Oh ok nu dan maar jailbreak uitvoeren.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2013 om 02:11 ---------- Als het goed is hoor je niet je jailbreak kwijt te zijn nadat je de backup terug zet. Backup is geen restore. Anderen doen het ook zo en bij hun werkt het goed. Laatst gewijzigd door PindaNL; 26-12-13 om 03:11. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een volgorde die (bij mij) altijd werkt is:
1) Synchroniseren met iTunes; 2) Herstellen met iTunes; 3) iTunes na het herstel afsluiten als er gevraagd wordt naar backup terugzetten of nieuwe iPhone; 4) Jailbreaken; 5) Als de jailbreak helemaal klaar is Cydia openen. Cydia gaat nu stashen, ook zichzelf; 6) Als Cydia klaar is iTunes terug opstarten; 7) In iTunes kiezen voor de backup die met de synchronisatie in 1) gemaakt werd; 8) iTunes gaat nu de backup terugzetten en alles weer netjes synchroniseren; |
|
|||
|
|||
Drie devices gedaan in de volgorde Herstel > Jailbreak > Back-up
En één daarvan zelfs twee keer (omdat ik zelf zat te klooien). Maar Cydia bleef hierbij altijd keurig staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, natuurlijk. Ik denk dat sommigen zo bezeten zijn van de jalibreak en zo veel haast hebben dat zij na de jailbreak Cydia niet openen. Dan wordt de file structure niet aangemaakt en er wordt niet gestashed.
|
|
||||
|
||||
Ik stelde deze vraag maar heb precies gedaan wat mensen hier boven zeggen en cydia was weg na de backup terugzetten. na de jailbreak heb ik cydia alles laten doen en zelfs een paar keer een reboot gedaan. bij opstarten heb ik gekozen voor full upgrade. heb zelfs nog naar apps gezocht om te kijken welke het doen op ios7.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ga vanmiddag nog wel eens proberen misschien had ik gewoon pech. eerst maar even kijken wat er gebeurd als je jailbreakt zonder een restore te doen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dus mijn proces moet dan zijn backups verwijderen en synchronisatie in plaats van reservekopie maken?
edit: ik heb nu een reservekopie gemaakt(handmatig) en daarna iets aangepast in ios en gesynchroniseerd. hoop dat het nu gaat werken. Laatst gewijzigd door PindaNL; 26-12-13 om 14:02. |
|
|||
|
|||
Net de jailbreak bij mij terug verwijderd!
Hij zuigt de batterij leeg! Dan pas ik wel, dat was in het verleden anders. Spijtig... |
|
|||
|
|||
helaas waar kan ik de url vinden om xbmc te downloaden “Manage” -> “Sources” -> “Edit” -> “Add.” dus cydia api url
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Onderaan in cydia kies je "beheren" dan "bronnen"-->"wijzig"-->"voeg toe"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Schol!
Hier loopt xbmc trouwens als een trein met de addons voor 1channel, icefilms en navi-x. |
|
|||
|
|||
Citaat:
duurt wel lang voor dat die binnen is ook zie ik 404 ? bij xbmc tijdens downloaden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2013 om 14:52 ---------- iets mis met xbmc hij installeert daarna zie je 404 met de bestanden ? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|