Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijven proberen, kan zijn dat repo mss overbelast is of ff andere probleempjes heeft. Dit gaat vanzelf over...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijven proberen, kan zijn dat repo mss overbelast is of ff andere probleempjes heeft. Dit gaat vanzelf over
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
is er een manier om Predictivekeyboard werkend te krijgen op een 5S ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoe ist gesteld met het batterijverbruik tov niet-jailbreak?
|
|
|||
|
|||
ja, ik ben een noob, wat moet ik doen mbt backup oid?
|
|
|||
|
|||
Werkt whatspad al op iOS 7? Ik wil namelijk graag whatsapp op mn iPod, en voor de rest gebruik ik alleen infinidock, maar die werkt waarschijnlijk nog niet lijkt mij?
|
|
|||
|
|||
infinidock werkt op Iphone 4S en 7.04 al wel,
Whatsap werkt daar natuurlijk ook al op, ik heb op de ipad nog niet uitgeprobeerd, de Whatspad staat wel er nog wel bij ! |
|
|||
|
|||
Zal ipad2 ooit nog gejailbreakt kunnen worden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even met de Mac mijn Ipad 3 Retina geüpdatet naar iOS 7.0.4 en gejailbreakt. vervolgens mijn Iphone 5s geüpdatet via itunes zonder hem leeg te halen en de code te verwijderen ook keurig gejailbreakt. dus leeghalen en dan jaibreaken hoeft volgensmij niet persee
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm.. Ik heb van te voren niet goed genoeg ingelezen en heb geprobeerd mijn iPad 2 Wi-Fi (iOS 7.0.4) te jailbreaken en die blijft nu hangen in een opstart loop.. Heeft iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|