Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Mensen die nog steeds wachten op mobile substrate die komt morgen uit dat heb ik gelezen op de officiële twitter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er staat daar alleen dat de Evad3rs op 30 september al zoiets gekregen hebben van Saurik.
|
|
|
|||
|
|||
Het kan aan mij liggen maar ik vindt dat mijn Iphone ietwat "harkerig" loopt na de jailbreak.
Als ik scroll in Facebook of Twitter loopt het niet zo vloeiend als voor de jailbreak. Alles loopt gewoon minder vloeiend. |
|
||||
|
||||
Probeer het eens met beta 2.
Je kunt de expiry date eruit slopen door in een bepaalde plist je buildnummer en iOS versie te wijzigen naar die van 7.0.4.
|
|||
|
|||
Ik kom het feit tegen dat mijn Belfius app niet meer opent. Ik krijg een witte balk en klaar.. 10 keer verwijderd, opnieuw opgestart, ... Niets helpt. Gelukkig is de iPad er nog!
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen met een iPad2 Wi-Fi reboot loop heeft het evad3rs team een update uitgebracht !
Download 1.0.2 (beta) nu mensen op evasi0n.com. Let op : - gebruik geen trage PC en sluit alle andere apps op de achtergrond van je PC - vervang een eventuele OTA update door een schone herstel in iTunes - sommigen hadden wel 10 pogingen nodig Succes Ps : Bij deze wens ik alvast aan iedereen een Happy New Jailbreaking Year !!! Laatst gewijzigd door wuzzup; 31-12-13 om 09:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat probleem heb ik ook gehad blijven proberen,met de app de herinstaleren en opeens deed hij het wel verder heb ik niks aan de phone verandert succes |
|
|||
|
|||
Interessant:
|
|
|||
|
|||
Net de update van Substrate aangeboden gekregen via Cydia.
|
|
||||
|
||||
Yes, eindelijk
|
|||
|
|||
Updates van tweaks beginnen nu ook binnen te lopen: Activator, Flipswitch, Preference Loader, enz... enz...
|
|
|||
|
|||
Werkt helemaal perfect. Nu nog hopen dat de tweaks snel aangepast worden. Zit vol smart op Xcon te wachten.
|
|
||||
|
||||
Ik kan flipswitch nergens vinden? Gevonden maar werkt bij mij niet ?
Laatst gewijzigd door daveensannie; 31-12-13 om 14:41. |
|
|||
|
|||
Ipad 2 fix is aangeboden door evasion.
|
|
||||
|
||||
Weet niet of t er iets mee te maken heeft, maar na de substrate fix crashed mn browser, mail, en calculator.....Ben m nu maar weer aan t restoren naar 7.0.4 dan weer updaten naar 7.1 beta 2, jailbreaken, en kijken wat hij dan doet. Ben er al achter wat de oorzaak was, maar mag ik niet vermelden
Laatst gewijzigd door daveensannie; 31-12-13 om 14:17. |
|
|||
|
|||
tsProtector P ook?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Michael; 31-12-13 om 18:18. Reden: Illegaal |
|
|||
|
|||
Nog wel probleem met Ziggo kijken op jailbreak 1.0.2 IOS 7.0.4 niet de juis tsProtector P
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde apps starten niet op. Na proberen bleek xcon bij mij het probleem te zijn. Verwijderden toen starte de apps weer op.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Thank you
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2013 om 14:17 ---------- Weet iemand waaarom ik flipswitch niet aan de praat krijg ? Laatst gewijzigd door Michael; 31-12-13 om 18:20. Reden: Illegaal |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|