Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kimvb wat de reden is dat cydia verdwijnt na het terug zetten van een backup heb ik nog niet kunnen uitvinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2013 om 09:31 ---------- Niet veel maar genoeg omdat wat ik begrepen heb de nieuwe mobile substrate alleen op die versie gaat draaien ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie nergens in Cydia een update staan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Activator 1.8.2 is nu van Beta naar RC1 gegaan. En Flipswitch 1.0.1 naar RC3. Daar zit dus ook beweging in.
|
|
||||
|
||||
hoe bedoel je beter synchroniseren dan backup terug zetten? je stelt je idevice in als nieuw. daarna jailbreak je hem en dan backup terug zetten? je moet toch eerst een backup terug zetten voordat je kan synchroniseren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voordat ik de jailbreak wou installeren wou ik mezelf eerst even inlezen. toen kwam ik achter dat hele "chineese" gedoe. Maar op de laatste paginas van dit topic word hier niet meer over gepraat. is dan nu vanaf Evasion v1.0.1 die remote etc eruitgesloopt en de rest van die chineese twijfel gevallen ?
m.a.w is het nu wel of niet veilig voor te JB ? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone 5S, met IOS7.0.4. Nu zou ik graag willen weten hoe ik mijn iphone zo kan instellen/aanpassen dat Safari geen mobiele websites meer weergeeft. Via het geavanceerde instellingen menu van safari staat iets over dat je het via safari op je desktop kunt doen met de ontwikkelopties maar dit lijkt niet te werken bij mij. Zijn er mogelijkheden om dat aan te passen met safari of is dat alleen mogelijk met een jailbraik/ wisselen van browser? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|||
|
|||
heb jb toegepast op mn ipad2 maar blijft op apple logo staan. iTunes zegt herstelmodus maar als ik dat doe krijg ik foutcode 3004. alles geprobeerd komt niet meer uit herstelmodus. wie kan me helpen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik de jailbreak van mijn Iphone 4s met iOS 7?
Het batterijverbruik is veel slechter nu dan ervoor. mvg |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|