Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door larsiey En als je hem niet oplaat een stukje van het knopje "andere camera" rechts boven in beeld een stukje weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Goed werk boys. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 21:54 ---------- Citaat:
Als hij niet oplaadt camera icon volledig in beeld. Voer een herstel uit en confrigeer als een nieuw iphone. Heb je nog steeds t zelfde probleem bel apple care op zij zullen je toestel wel een vervangende toestel opsturen. Gewoon doen je hebt niks te verliezen . EDIT! Als ik de app open na de slide dan wel. Maar als ik in de lockscherm de camera open tijdens het opladen heb ik dat weer niet. Dat bovenstestukje heb ik ook als hij niet oplaadt, maar als ik de camera open in de slide heb dat weer niet. |
|
|||
|
|||
Ligt dus niet aan mij, zal nog wel een update voor uitkomen hoop ik.
Edit: Probleem deed zich ook voor in de rekenmachine. Ik heb gelukkig een fix gevonden: Status bar fix (improved) - Available as Cydia package : jailbreak Laatst gewijzigd door larsiey; 02-01-14 om 00:06. |
|
|||
|
|||
Ik had ook als ik naar algemeen ging dan gebruik, dat je alle apps zag staan (10 stuks) en daaronder toon alle apps. Daaronder staat 'normaal' icloud maar met die jailbreak staan icloud en toon alle apps in elkaar.
Net bovenstaande fix toegepast en is dit probleem ook weer opgelost. Bij deze weten jullie dat ook weer. |
|
|||
|
|||
Ik kan de bestanden van Evasi0n niet openen met macbook. krijg deze melding "evasi0n 7 kan niet worden geopend omdat er een probleem is." iemand die hier een oplossing voor heeft? (heb geen beschikking tot windows besturing helaas). dank
|
|
||||
|
||||
Heb je al opnieuw gedownload en opnieuw geprobeerd?
Welke OS X versie gebruik je?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes. |
|
|||
|
|||
Dan krijg je toch geen foutboodschap dat er een probleem is.? Je krijgt dan een melding dat de app niet digitaal ondertekend is door de ontwikkelaar (onbekende ontwikkelaar). De GateKeeper functie omzeil je dan door rechts op de app te klikken en open te kiezen.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg altijd de melding dat er iets fout gegaan is en dat ik het niet kan openen. Door rechter muis knop te kiezen en vervolgens openen kan het bij mij wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het verstandig om te wachten tot de 7.1 update en daarna JB toe te passen? Of nu al JB op 7.0.4? Ik vind deze ios versie nogal buggy namelijk..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er toevallig meer mensen bij wie er om de haverklap AppStore opent en je steeds naar 1 en dezelfde app word gestuurd? Bij mij komt steeds game of war: fire age en dit gebeurt vaak als ik bijv cydia of whatsapp open
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het de moeite om een iPhone 4 te jailbreaken? Ik vind dat iOS 7 wat traag gaat op mijn iphone, zijn er bepaalde tweaks om 'm sneller te maken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dat probleem steeds vaker.
|
|
||||
|
||||
Dat had ik ook toen ik met de eerste versie had gejailbreaked, toen ik daarna opnieuw m'n tel moest jailbreaken deed ik dat met de update die inmiddels was uitgekomen, en heb nu nergens last meer van
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|