Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jumper2110 Bedankt Apple om het me onmogelijk te maken een update te installeren! En je hebt natuurlijk ook al nagekeken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk
Als je daarmee bedoelt die regel gs.apple enz te verwijderen toch Maar zelfs dan nog is het toch straf dat je dat moet gaan bekijken als je gewoon wilt updaten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uitstaan en je gebruikt iTunes 11.1.3 dan zou een herstel in DFU mode, naar iOS 7.0.4, echt moeten lukken. |
|
||||
|
||||
Maar ik heb helemaal niets met de hosts bestand gedaan, ik heb gewoon die regel even in commentaar gezet om te kijken of dat eventueel zou helpen (wat dus niet het geval is ).
Dat is allemaal het geval, dus ik ga nog is een poging wagen.. Je weet maar nooit Bedankt voor de hulp in alle geval! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
ipconfig /flushdns |
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk de iphone4 te jailbreak of kan echt alleen 4s
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2014 om 19:26 ---------- Heb trouwens nieuwste van nieuwste firmware kan niet updaten op me iphone |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een raar probleem, voor sommigen misschien bekend? Ik krijg My3G niet meer verwijderd.. Als ik in Cydia My3G probeer te verwijderen, dan krijg ik het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...26499180_n.jpg Ik heb het nu al 50 keer geprobeerd, en ook een keer of 20 gereboot, maar niets...Kan iemand daaraan uit? Alvast thx! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: welk repo kan dat zijn, want die mag dan ook ineens weg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even ter info: welke repo's kan ik best niet toevoegen (minder legaal), want ik wil daar wel niets mee te maken hebben... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
xs****ze ha*****us (als die al nog bestaat) sinf***********po ins****yi ih******re (stond in je screenshot) Kortom alles wat je gebruikt om betaalde packages gratis te krijgen is slecht. zo maar door (voeg enkel bijvoorbeeld XMBC of de PPSSPP repo toe, die zijn wel veilig)
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval: nu is de iPhone terug proper! |
|
|||
|
|||
Obscure illegale repo's geïnstalleerd hebben is op zich niks mis mee. Daar crasht je phone niet van. Zolang je maar geen gekraakte (betaalde) apps gaat installeren. Er zijn zo nu en dan best handige (fix) tweakjes te vinden in dat soort repo's. Of leuke thema's.
|
|
||||
|
||||
En dat vertrouw je ook op hun blauwe ogen en bent er zeker van dat er niet iets mee zal worden geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
Ik heb Wi-Fi passwords en movie box geinstalleerd op m'n iPhone, alleen om de haverklap worden de icoontjes wit en kan ik ze niet meer openen. Als ik daarna respring zijn ze ineens verdwenen en als ik uiteindelijk 1 van de 2 opnieuw installeer zijn ze weer netjes terug en werken ze weer.
Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|