Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Vanavond had ik besloten mijn iPhone 4S te jailbreaken. Ik heb dat gedaan met deze handleiding ( Jailbreak handleiding iOS 7 (evasi0n en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
Vanavond had ik besloten mijn iPhone 4S te jailbreaken. Ik heb dat gedaan met deze handleiding (Jailbreak handleiding iOS 7 (evasi0n en p0sixspwn voor iPhone en iPad)) Ik maakte zoals werd aanbevolen een backup via iTunes, dus dacht ik dat er niks mis mee kon gaan. Alles ging ook goed, tot het aller laatste moment. Evasion zei dat het klaar was en alles goed was, maar precies op dat moment gaat mijn iPhone uit om zich opnieuw op te starten. Helaas probeert hij dat nu al voor 30 min. Er is niks mee te doen, want iTunes herkent hem niet omdat hij uit staat. Ik kan hem wel uit en dan weer aan doen, maar verder niks. Ik ga nu slapen terwijl ik hem ''aan'' laat. Als iemand hier verstand van heeft en me kan helpen, hoor ik dat graag! Groetjes Niels |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In DFU zetten...restoren in iTunes naar 7.0.4 en opnieuw jailbreaken...
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is nog een topic geweest over dit probleem. De TS heeft dan een PC met Windows 7 (of 8) gebruikt en het probleem was opgelost. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
YouTubed ook ideale tweak voor YouTube muziek op je achtergrond af te laten spelen.
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen
Ik heb mijn Ipad2. 6.1 lang geleden gejailbreakt. Nu wil ik dus de jailbreak voor ios 7. Erop zetten. Moet ik dan eerst op de ipad zelf ios 7 erop zetten.? Of kan kan ik meteen de jailbreak uitvoeren? Tnx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net jailbreak toegepast op mijn 5s met windows 7 64 bit.
Na de jailbreak had ik alleen dat nieuwe pictogrammetje van evasions die je moest klikken bij de laatste stap. Opnieuw opstarten: nog steeds geen cydia. Nu nog maar eens proberen.. |
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen die na gajaibreakt te hebben, hersteld hebben, en daarna bij het opnieuw jailbreaken de melding krijgen dat het device al gejailbreakt is? Dit is me nu al 3 keer overkomen.
|
|
|||
|
|||
Ok, blijkbaar werkt het niet:
Ik kom tot dit scherm, dat is de laatste status die ik in het programma zie, tijdens deze stap wordt het programma (automatisch) gesloten. Mijn iphone zit dan nog in de rebootfase. Nadat de iphone geladen is: Kortom: werkt niet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had alles uit staan, werkt niet. Heb het inmiddels al opgegeven Kopie terug gezet, voorlopig maar netjes volgens Apple haar regels leven
|
|
|||
|
|||
@Possimbible, en als je nou eens een eerder versie neemt van evasi0n? 1.0.1 of 1.0.2? maakt dat ook verschil?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 5s ge-jailbreakt en zou daar de SHSH blobs voor op willen slaan. Vroeger kon dit in cydia, dit blijkt nu niet meer te werken.
Bij het speuren op internet lees ik veel verschillende dingen; één ervan is dat Apple helemaal niets meer signeert na 6.1.2. Ik ben even het spoor kwijt; kan ik SHSH voor 7.0.4 opslaan? En zo ja hoe? |
|
|||
|
|||
Ook via Tinyumbrella worden die niet meer opgeslagen.. Tenminste ik krijg het niet voor elkaar.
|
|
||||
|
||||
Vanuit DFU herstellen, dan jailbreaken en dan pas je backup terugzetten ;-)
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|