Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat ik dat al had gedaan, alles langsgelopen of er een melding was. Bijv. DisplayOut, staat geen melding en staat niet vermeld in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ik dat al had gedaan, alles langsgelopen of er een melding was. Bijv. DisplayOut, staat geen melding en staat niet vermeld in dat overzicht van cydia tweaks/apps. Of alles weghalen en dan één voor één terughalen? Ik had wel screenshots gemaakt van welke packages ik had.
Edit: Ben nu maar opnieuw 'schoon' begonnen. Duurt wel weer een uur of 2 voor de backup teruggezet is. Kan dat liggen aan het aantal apps? Want de handleiding zegt niet dat je eerst alle apps zoveel mogelijk moet verwijderen en dan pas een snellere reservebackup-terugzet kan plegen Laatst gewijzigd door Mireille005; 18-01-14 om 15:43. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je had ook gewoon mobilesubstrate kunnen verwijden in Cydia, dan waren al je tweaks ook weg dan mobilesubstrate opnieuw installeren en dan idd 1 voor 1 je tweaks weer installeren tot je weer tegen je probleem aan komt
|
|
|||
|
|||
Dan was ik iets te enthousiast :S
Anyway, het werkt allemaal weer na herstel en reservekopie terugzetten. Nu net toch maar naar toe gegaan en jb opnieuw gedaan. Nu zonder pkgbackup. xcon ga ik die workaround voor proberen. |
|
||||
|
||||
....succes
|
|
|||
|
|||
Thanks. En het is gelukt. Op beide iPhones handleiding gevolgd. Geen pkgbackup teruggezet, maar handmatig alles () via Cydia teruggezet.
Daarna de hier op het forum genoemde workaround voor Xcon gedaan. Nu wel telkens een irritant cijfertje in Cydia, maar het werkt allemaal weer! Tnx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Iemand ook problemen met evasi0n 1.0.4 i.c.m. met een iPhone 4S?
Wil iemand zijn 4S jailbreaken en dat is ook prima gelukt, alleen tijdens synchronisatie crashed sprinboard en komen de apps ook niet op de telefoon terecht. Heb bij mijn 4S die gejailbreaked is met v1.0.2 geen centje pijn, heb alleen die versie niet meer Log bestand geeft aan dat het een EXC_CRASH (SIGABRT) betreft....
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel de 1.01 voor je heb je daar wat aan ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Inmiddels alles opnieuw gedaan en nu werkt het zonder problemen |
|
|||
|
|||
Hij is nu met succes gejailbreakt maar waarom zie ik Cydia niet staan?
|
|
|||
|
|||
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een jailbreak uitgevoerd met evasi0n 7 maar krijg na het jailbreaken geen cydia app. Ik heb een iphone 4s ios 7.0.4 hoe kan dat? Heb de jaibreak inmiddels al 3 keer uitgevoerd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://mega.co.nz/#!h5NmUR7I!bopScA...76VxV4t4Plw4wE |
|
||||
|
||||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp komt het door de ota updates. Dus als ik de telefoon eerst ga herstellen via itunes zou het probleem opgelost moeten zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu dus al gejailbreaked maar is niet goed gegaan. De telefoon werkt gewoon nog naar behoren. kan ik nu dan eerst nog wel een backup maken en dan weer alles terug zetten. Of is het beter om alles opnieuw te installeren?
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels gelukt bedankt voor de hulp
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|