Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Hopelijk geen overbodige vraag, maar ik stel de vraag in dit topic Ik draai al een hele tijd op de JB5.1.1 en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Hopelijk geen overbodige vraag, maar ik stel de vraag in dit topic Ik draai al een hele tijd op de JB5.1.1 en het werkt nogsteeds prima zonder problemen. Het enige waarom ik zolang op deze (verouderde) JB draai is om de Tomtom die ik heel vaak gebruikt. Echter ik wil nu updaten naar de 7.1 en dan maar de TomTom via de store kopen. Maar ik zit nu met 2 vragen cq een dilemma. Is het risico groot dat ik het welbekend Greyed Out probleem ga ondervinden na de update naar de iOS7.1? Apple is natuurlijk bekend met het probleem en je zou kunnen verwachten dat ze in de 7.1 rekening hiermee hebben gehouden, maar ja, toch zit ik in de dilemma. En als ik ervoor kies om te upgraden, welke stappen kan ik het beste doen om geen JB resten terug te zetten? Dus moet ik na het updaten een backup terugzetten of moet ik synchroniseren? Erg bedankt voor jullie tips! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het toestel in DFU mode zetten en dan herstellen met iTunes. Na het herstel de iPhone configureren als nieuwe iPhone en zeker geen backup terugzetten met jailbreak restanten van iOS 5.1.1
|
|
|||
|
|||
Iemand enig id wat dit is? Ze claimen dat ze kunnen jailbreaken op de manier van JailbreakMe 3.0 als ik het goed zie? iOS 7.1 Remote Jailbreak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je tips. Moet ik dus synchroniseren om mijn agenda items/contacten/foto's weer erop te krijgen na de configuratie als nieuwe phone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Contacten en agenda's kan synchroniseren met iCloud, Gmail, Hotmail, enz... Foto's kan je importeren met de Windows verkenner. |
|
|||
|
|||
Aaah i see . Ik ben een noob met tweaken, en toch loop ik al 2 jaar met een JB
Dus de apps die ik wel officieel heb gekocht, ben ik eigenlijk kwijt? |
|
|||
|
|||
Apps die je gekocht hebt kan altijd weer downloaden uit de App Store.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet toch met iTunes herstellen en dan is het risico klein. Het treedt meestal op na een OTA update of een serie van OTA updates. Ik doe trouwens geen OTA updates meer na andere onverklaarbare problemen met twee iPhone 4S. Alle updates gebeuren hier met iTunes. |
|
|||
|
|||
Ola señores en señoritas,
Ik heb momenteel een iPhone 5 16GB met een defecte power knop. Mijn iPhone 5 is gejailbreaked en ik heb via Activator een mooi alternatief gekozen voor mijn defecte powerknop. Echter, mijn iPhone 5 draait nog op iOs 6.0.1. Ik wil hem updaten naar een iOS 7x ivm bepaalde apps die ik niet meer kan bijwerken of downloaden. Nu heb ik begrepen dat iOS 7.1 niet te jailbreaken is én dat iOS 7.04 en 7.06 dat wel zijn maar is het nog mogelijk om selectief te updaten? Dus dat ik, via welke manier dan ook, kan updaten naar de iOS 7x series die wel te jailbreaken zijn? Ik heb immers de jailbreak wel gewoon nodig voor mijn defecte power knop (ja, kan ook gebruiken van mijn garantie maar wil van die optie geen gebruik maken). Ik heb al wel een optie om hem weer te 'kicken' op het moment dat het misgaat middels een versie van redsn0w (waar je normaal home + powerknop voor nodig hebt als het updaten onderbroken/fout gaat). Ik dacht dat dit wel de juiste sectie moest zijn om het te plaatsen maar vergeef me als het een stomme, veel gestelde vraag is én/of als ik het verkeerd geplaatst heb. Groetjes, Moes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon garantie claimen, dan heb je tenminste een normaal werkend toestel. Zeer grote kans dat je dan een iPhone met iOS 7.0.x terugkrijgt omdat 7.1 pas net uit is
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is iOS 7.1 nu wel te jailbreaken?
Of enkel de beta versies? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ipad draait nu op 7.0.4 en is gejailbreakt.
Hij loopt echter vast en moet opnieuw worden hersteld Kan ik 7.0.4 erop terug krijgen? |
|
|||
|
|||
Dat is onmogelijk met een iPad 2. Je kan SemiRestore (op eigen risico) proberen:
Semi-Restore for iOS 5.0-7.0.6 of iLex RAT uit Cydia (ook op eigen risico). |
|
|||
|
|||
maar niets mogelijk op 7.0.4 erop terug te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|