Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Code: apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/ @Matthijst, Nog bedankt kell, voor het bevestigen van me bericht ; )....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Evasi0n 7 Jailbreak
Hoi ben net nieuw hier
Heb een iphone 4 en een 4s heb een ipad4 en een ipad mini wil ze allen breaken maar kan niet eens als ik evasi0n7 heb gedownload het programma openen. Iemand meer dit gehoord |
|
||||
|
||||
Rechtsklik erop en dan openen i.p.v. dubbelklikken. Zo kun je een uitzondering maken voor de ingebouwde beveiliging in OS X. Je kunt de beveiliging uitzetten in je Systeemvoorkeuren.
|
|||
|
|||
Gaat ook niet met rechterknop
En openen Ga t proberen met systeem voorkeuren Thnx Bubbly |
|
|||
|
|||
Ben er nog niet aan toe gekomen om te jailbreaken.
Kan ik straks met 7.1 nog wel jailbreaken met 7.05 als 7.1 uit is of moet ik vast nu nog 7.05 in iTunes downloaden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké heb nu versie 6.1 als 7.1 uit is kan ik dan updaten na 7.04 en dan alsnog jailbreaken. Of moet het beslist voordat 7.1 uitkomt
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, als iOS 7.1 uit is zal je niet meer kunnen updaten naar iOS 7.0.4 omdat Apple die firmware dan niet meer ondertekend. Waarom zou je in hemelsnaam wachten tot de release van iOS 7.1 om naar iOS 7.0.4 te updaten?
|
|
|||
|
|||
Dank je ben wat laks maar dan moet het maar snel!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allemaal,
Ik ben een leek betreft iPhone. Heb hiervoor altijd een HTC gehad. Wat betekend OTA eigenlijk? Ik heb mijn updates altijd via mijn telefoon uitgevoerd en nooit via iTunes. Als ik het goed begrijp moet ik alleen evasi0n downloaden en dat wijst het zich vanzelf?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
OTA betekend Over the Air, ofwel updates van je Iphone via je Iphone zelf updaten ipv de Iphone aan Itunes te hangen via de pc/mac. Voor een jailbreak kan je het beste je Iphone aan Itunes hangen ipv OVA. Op iphoneclub.nl staat een goede handleiding om te gebruiken om te jailbreaken. Jailbreak handleiding iOS 7 (evasi0n en p0sixspwn voor iPhone en iPad) succes! |
|
|||
|
|||
Na het jailbraken behoud ik dus alle apps die ik tot nu toe heb nem ik aan en ze blijven werken toch?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2014 om 08:18 ---------- In de handleiding staat dat je de codeslot uit moet zetten, maar die kan ik niet aanklikken, |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag 2: In de instellingen van je Iphone kan je je codeslot uitzetten: Instellingen --> Algemeen --> Codeslot --> Zet codeslot uit Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
daaronder staat wijzig toegangscode. Omdat ik via mijn werk MobileIron heb voor de mail heft mijn toestel een extra beveiling erop volgens mij. Moet ik mijn toestel ook op DFU modus zetten? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoever jullie bedrijf de iPhone's beveiligd met MobileIron, maar een van de mogelijkheden is dat zij niet toestaan dat je de iPhone jailbreak.
Van de website van MobileIron: What can my company do to my device? Can my company control my device? Many companies offer bring your own device (BYOD) programs allowing employees to have access to company data in return for some control over their mobile devices. While it depends on the exact policies and configuration in your organization, these are the types of things you agree to when using a MobileIron-managed device:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update ios 6.1.2 of jailbreak evasi0n 1.4 Wi-Fi beïnvloeden? | 3geltje | Wi-Fi | 10 | 02-03-13 00:43 |
iPhone: Problemen evasi0n jailbreak 4S op IOS 6.1.1 | FridgeNL | Jailbreak | 13 | 23-02-13 16:43 |
iPhone: Evasi0n Jailbreak bij ios 6.1.2 mogelijk? | zoobab | Jailbreak | 2 | 20-02-13 23:13 |
|
|