//

Mail start niet op na jailbreak

Mail start niet op na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jessevd Ik had het zelfde probleem. Ik las op een engelse website dat het komt door piracy. Ik heb toen alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-12-13, 13:44
ikanos ikanos is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jessevd Bekijk bericht
Ik had het zelfde probleem. Ik las op een engelse website dat het komt door piracy. Ik heb toen alle sources en packages die hiermee te maken hadden verwijderd. Hierna werkte alles weer naar behoren. Mocht dit het niet oplossen. Jailbreak opnieuw uitvoeren en de piracy packages en sources niet installeren!
Ik heb nu deze bronnen:
BigBoss
Cydia/Telephoreo
Ihackstore.com
Insanelyi Repository


En deze pakketten:
Appsyc for ios 7.0+
BigBoss /icon Set
Cydia Installer
Cydia translations
Evai0n 7.x Untether
Gremlin Framework
Gremlin Plugin pack
GUI-GPG-SEC
Repo Icons

Welke moet ik vewijderen zodat mijn mail en safari weer werken ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-12-13, 13:49
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem! In eerste instantie doet de jailbreak het prima, tot ik de iPhone 5 opnieuw opstart. Dan doen opeens Safari en mail het niet meer.

Wanneer ik een tweaks etc installeer blijft het probleem bestaan.
  #23  
Oud 31-12-13, 15:58
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ook ik heb het nu

Al gedaan:

- Cydia Substrate verwijderd
- Reboot
- Harde Reset
- Respring die cache bijwerkt
- Gekeken met iFile in /var/stash/Applications.Fy8x3d/MobileMail.app en MobileSafari.App. Deze zijn beide aanwezig en hebben dezelfde permissies als apps die wel werken.

- gekeken in Diagnostics, er verschijnen GEEN crash-rapporten en die komen er wel als andere apps crashen.

- Alle niet-standaard bronnen (XBMC en PPSSPP) verwijderd uit Cydia.
- Evasi0n untether pakket opnieuw geïnstalleerd
- cydia opnieuw geïnstalleerd.

Ik heb Geen zin om te restoren. Duurt uren met kans op dataverlies. Ik gebruik nu Chrome en de Gmail-apps voor mijn mail. Die werken wel. Ik zal Nitrous nog installeren voor een betere snelheid.

- daarnaast werkt de 12 dagen cadeaus app. Ier goed, ik moet steeds handmatig het cadeau in de juiste store opzoeken omdat er steeds een "fout" is opgetreden waardoor het niet kan worden verwerkt.


Wat denken jullie, komt hier ooit nog een fix voor uit? De Apps hebben het Na het jailbreaken nog wel gedaan, dus ze moeten goed gestasht zijn.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2013 om 17:32 ----------

Toevoeging: Ik kan ook geen multi-player games (real Racing 3) meer spelen omdat de popup niet verschijnt. Ik ga toch maar een back-up maken en de iPad herstellen via DFU-mode . Er is ook nergens iets te vinden wat naar een oplossing wijst.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #24  
Oud 01-01-14, 08:07
famrjdejong famrjdejong is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 8
Standaard

bericht van 01-01-2014 1.05 uur!


You can use evasi0n7 to jailbreak iOS 7.0, 7.0.1, 7.0.2, 7.0.3, and 7.0.4 untethered on all iPhones, iPads, iPad minis, and iPod touches.

Cydia Installer and Cydia Substrate (Mobile Substrate) have been updated for iOS 7. Many extensions haven't been updated, so please be patient with developers as they work on updates. Support: iOS Jailbreak (iPhone, iPad, iPod touch!) and Jailbreaking iOS 7: Issues and Possible Fixes - JailbreakQA
  #25  
Oud 01-01-14, 08:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door famrjdejong Bekijk bericht
bericht van 01-01-2014 1.05 uur!
Bericht van de iPhoneclub van 31-12-2013 10.44 uur!

Mobile Substrate en andere tweaks beschikbaar voor iOS 7 (jailbreak) - iPhoneclub.nl
  #26  
Oud 05-01-14, 12:38
Vempie Vempie is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Ook hier mail app start niet meer op. Begin na de jb wel, maar na een paar x opstarten niet meer. Update van Cydia, maar probleem is er nog steeds. Wat kan ik nog doen, behalve wat hierboven staat. Tis erg vervelend en de 2de x al. Eerste x heb backup erover heen gegooid en opnieuw jb. Maar nu weer t zelfde probleem. Iphone 5S met IOS 7. Bedankt!!
  #27  
Oud 05-01-14, 13:00
charleyr charleyr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 55
Standaard

Het heeft te maken met het installeren van een aantal specifieke apps vanuit Cydia.
Ik heb geconstateerd dat het bij een aantal kan vookomen en het beste is om van scratch af aan een app vanuit Cydia te installeren , mail etc. checken, rebooten en weer checken. vervolgens weer een app installeren.
Het heeft in ieder geval niets te maken met het toevoegen van repo's.
Ik weet van 1 specifieke app, dat deze het veroorzaakt, echter mag ik de naam niet vermelden
Om het te verhelpen, kan je het beste een backup maken, Iphone geheel herstellen met "verse" IOS, restoren en dan Evasion draaien.
  #28  
Oud 06-01-14, 21:01
samson1a samson1a is offline
• iOS 10.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

niet meer van toepassing
werkt niet


ik heb geen Ipad air of Iphone 5
zal ff kijken op Ipad 4

Laatst gewijzigd door samson1a; 06-01-14 om 22:21.
  #29  
Oud 06-01-14, 22:26
Vempie Vempie is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Waarom is de reactie verwijderd? Waar in stond dat je een aantal bestanden moest verwijderen? Mag dat niet hier op t forum staan?
  #30  
Oud 08-01-14, 19:57
charleyr charleyr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vempie Bekijk bericht
Waarom is de reactie verwijderd? Waar in stond dat je een aantal bestanden moest verwijderen? Mag dat niet hier op t forum staan?
Ja, dat is mij ook al overkomen.
Het heeft te maken met vermelding van een specifieke app, die in Cydia te "verkrijgen is, die als niet legaal wordt beschouwd door de forum policy.
Ik heb daar zo mijn bedenkingen over, maar je kan hier niets tegen doen, omdat er gemoderate wordt op een criteria, die mijn inziens erg vaag is en naar een vorm van opgelegde censuur neigt.
Tja, waarschijnlijk krijg ik voor dit bericht wellicht ook weer een "reprimande".
So Be It!

Laatst gewijzigd door Michael; 08-01-14 om 20:23. Reden: Zo streng ben ik dan ook weer niet ;-P
  #31  
Oud 08-01-14, 22:38
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Oftewel: haal die piratezooi eraf of zorg dat je de juiste evrsie hebt...
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch

Laatst gewijzigd door Michael; 09-01-14 om 09:01. Reden: Zelfs neerschrijven is niet toegestaan.
  #32  
Oud 08-01-14, 22:41
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Zelfs dan kan het te laat zijn...omdat een aantal van die versies files wissen van je iPhone...Wat je dan weer tot een full restore (zonder back-up uiteraard) dwingt...

En als dit je gebeurt net wanneer Apple 7.0.4 niet meer signeert...tja...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #33  
Oud 08-01-14, 22:46
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Yep. Sowieso. Wat kosten de apps nou helemaal. Paar euro en geen gekloot zoals bovenstaand.
  #34  
Oud 09-01-14, 15:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Laat ik het zo zeggen: als er geen piraten waren, dan had ik nooit een tweak gekocht. Je kunt mensen pas overhalen om online geld uit te geven als ze datgene gaan missen (of diegene moet gewoon rijk zijn en/of dat geld zonder omkijken wíllen missen). Afgezien daarvan wil ik graag dingen uitproberen voor ik daar geld aan uitgeef.

En het argument dat ze bijna niets kosten is natuurlijk makkelijk gedacht. Dat telt gewoon op. 15 x € 3 is € 45 en als de helft volgend jaar opnieuw kosten rekent en je dan ook nieuwe dingen gaat kopen dan gaat dat langzaamaan meer kosten. Zal voor volwassenen niks zijn, maar de meeste jailbreakers beginnen volgens mij nog in hun tienerjaren hoor! Geldt zelfs voor de meeste ontwikkelaars, dus geld speelt zeker een rol Anders waren Android telefoons en apps nooit populair geworden

Dus als mijn huisgenoot mij lang geleden niet had overgehaald om "obscure repo's" toe te voegen en gewoon gratis te downloaden en het uitproberen, dan zou ik nu nog steeds enkel met gratis tweakjes rondlopen en had ik waarschijnlijk minder gehad met jailbreaken (als ik überhaupt nog zou jailbreaken). Dit geldt sowieso voor het merendeel van jailbreakers, die de waarde van zo'n tweak of app niet inzien als ze het niet missen.

Moraalridders zijn leuk en eerbaar, maar het blijven ridders. Zij gaan het volk echt niet overhalen door te zeggen dat iets 'maar een paar euro kost'. Compleet ander referentiekader
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden RBrinks iPhone algemeen 5 19-01-14 17:05
iPhone: Mail start niet na jailbreak redsn0w 0.9.10b4/Corona stayallive Jailbreak 5 17-01-12 14:29
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 11:26
Mail start niet op na Herstel Bbastiaan iPhone algemeen 1 10-05-08 21:44
Mail app start niet meer op na brick repair kohrmanm iPhone Apps 1 03-05-08 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.