Beperkte SSH na Ramdisk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil via ssh in mijn oude iPhone 4 komen wanneer deze in DFU staat, ik heb al toegang via een ramdisk die ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperkte SSH na Ramdisk
Ik wil via ssh in mijn oude iPhone 4 komen wanneer deze in DFU staat, ik heb al toegang via een ramdisk die ik heb gemaakt. Echter wanneer ik vervolgens via Cyberduck een SSH verbinding maak lijkt het alsof ik een vorm van beperkte toegang heb? Ik zie maar een paar mappen zonder inhoud en verder niks. Hij ligt al jaren stof te happen maar kan niet bij mijn foto's, berichten of wat dan ook.. Iemand enig idee waar het fout gaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal de Home partitie niet gemount zijn (of de Root partitie met Symlinks naar de Home partitie).
|
|
|||
|
|||
Gevalletje tunnelvisie, bedankt! Mount.sh did the trick
Kan dicht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone3g zit vast bij redsnow uploading ramdisk | schocky | iPhone algemeen | 14 | 01-08-11 14:46 |
iPhone: Blijft hangen op uploading ramdisk | gufra | Jailbreak | 3 | 31-01-11 13:46 |
Maak je eigen ramdisk | thomas | Unlock [archief] | 4 | 24-02-08 16:30 |
|
|