Crash jailbreak: alles kwijt?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben redelijk nieuw in het jailbreaken. Heb m'n weg al wel een beetje gevonden maar er rest me toch een belangrijke vraag waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash jailbreak: alles kwijt??
Ik ben redelijk nieuw in het jailbreaken.
Heb m'n weg al wel een beetje gevonden maar er rest me toch een belangrijke vraag waar ik nog nergens een antwoord gevonden op heb... Stel dat je iPhone, die gejailbreakt hebt, crasht .ben je dan alles kwijt en kan je alles weer opnieuw uit de cydiastore halen en opnieuw beginnen installeren en alles aanpassen of is er een andere oplossing voor... En betaalde tweaks : ben je die dan kwijt ??? Alvast bedankt en alle tips zijn welkom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik daar PKGbackup voor. Na een nieuwe jailbreak zet PKGBackup dan alle jailbreak tweaks/app terug, ook aangekochte tweaks/apps. Bij mij wordt de backup opgeslagen in DropBox.
|
|
|||
|
|||
Betaalde tweaks kun je altijd opnieuw downloaden vanuit Cydia zonder er nog eens voor te hoeven betalen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alles kwijt!! | vwally | iPhone algemeen | 4 | 29-08-13 18:45 |
Alles kwijt na jailbreak | El_Rutgero | Jailbreak | 3 | 28-02-12 16:26 |
alles kwijt na jailbreak? | rvoskes | Jailbreak | 4 | 19-10-10 10:00 |
Crash Iphone, nadat alles gewist werd | Addiction | Archief | 6 | 13-12-09 19:40 |
|
|