Problemen met iphone 4S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey jongens, Heb sinds gisteren problemen met mijn iphone. Ik kan nog gebeld worden en smsen krijgen maar zelf bellen en smsen versturen gaat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met iphone 4S
Hey jongens,
Heb sinds gisteren problemen met mijn iphone. Ik kan nog gebeld worden en smsen krijgen maar zelf bellen en smsen versturen gaat niet meer. komt dit door de jailbreak of niet? want als ik mijn simkaart in mijn oude gsm steek gaat het dan weer wel.Iemand soms al zo een probleem tegegekomen?????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zowat rondgeneusd. Maar ik begrijp het niet goed ze
Als ik de bliegtuigmodus van iphone op en afzet dan heb ik geen problemen meer maar daarna terug wel is het dan een probleem met de iphone of met de simkaart? Ik betwijfel dat het de simkaart is want het is pas een nieuw van nog geen 2 maand als ik mijn kaart in een ander toestel zet dan springt ie wel meteen op vliegtuigmodus is allemaal wel een beetje raar ze |
|
||||
|
||||
Blijft het probleem terugkeren na een harde reset?
Zo ja: welke tweaks heb je geïnstalleerd?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met de phone house en dynafix met iphone 4 | EvaVissers | iPhone algemeen | 12 | 25-09-12 12:19 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
iPhone: Problemen met Iphone | robin198523 | Jailbreak | 0 | 21-06-09 01:13 |
Problemen met iphone, | ViSioN | Unlock [archief] | 2 | 25-10-07 23:36 |
|
|