Jailbreak 7 geeft probleem met bijwerken pakketten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de JB 7.02 willen installeren. Helaas werkt het nog niet helemaal. Bij het bijwerken van de pakketten krijg ik een time out bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 7 geeft probleem met bijwerken pakketten
Ik heb de JB 7.02 willen installeren. Helaas werkt het nog niet helemaal. Bij het bijwerken van de pakketten krijg ik een time out bij Posix. Weet iemand wat er aan te doen is?
De tweaks " kliibackground en Xcon" werken daarom niet. Weet iemand wat ik fout doe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder om te beginnen de Ultrasn0w repo als die geïnstalleerd is. Indien niet zal je moeten wachten tot de repo's die de Posix fout geven weer online zijn.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen Utrasn0w. Heb opnieuw de JB geïnstalleerd. Geen fouten meer maar de Tweak Xcon voor UPC kijken werkt niet en de Killbackground ook niet. Zouden deze Tweaks voor de iPhone 5s met IOS 7.04 en 64 bits het nog gewoon niet doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien Yelo TV (App om Telenet TV te kijken in België) waarschijnlijk vergelijkbaar is met de UPC app, kan je deze ook eens proberen. Ik krijg wel een melding bij de settings dat er een probleem is met het laden van de preference bundle van TsProtector P maar desondanks doet deze toch wat ik er van verwacht. Succes! |
|
|||
|
|||
Beste PsyFly, dank voor je reactie maar wat doet de TsProtector? En werkt hier door ook de andere Tweaks??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tsProtector P is een tweak die je waarschuwt wanneer apps toegang tot de systeembestanden willen, welke je dan kan toestaan of blokkeren. Op die manier kunnen ook ingebouwde jailbreakdetecties worden omzeild.
|
|
|||
|
|||
net getest en TsProtector werkt met de Ziggo app
wel even goed instellen onder instellingen op je iPhone/ipad |
|
|||
|
|||
Bij de 5s en ipad air kan je (nog) niet aan de settings (melding over een fout bij het laden van de preference bundle), toch doet deze waarvoor ik hem geïnstalleerd heb (anti jailbreakdetectie)
|
|
|||
|
|||
Allen bedankt voor jullie reacties. Ga zo opnieuw mijn iPhone JB.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatste versie is de 3.3.11-4 en deze is compatibel met ios7, alleen mogelijk probleem dus met arm64-devices. Ik kan dit evenwel niet met zekerheid zeggen. Ik had deze tweak reeds bij vroegere jailbreaks aangeschaft waardoor ik deze sowieso kon installeren. P.S.: update misschien ook ff je profielgegevens zoals de firmwareversie die je draait Edit: Er is net een update uitgekomen met arm64-support (3.3.12-1)! Laatst gewijzigd door PsyFly; 03-01-14 om 20:34. Reden: Update |
|
|||
|
|||
als je xcon 37 beta 7 installeert werkt de upc app wel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op 64 bit weet ik zo niet bij mij werkt het in ieder geval wel
|
|
|||
|
|||
Vermits de beta een lagere build heeft dan de officiële, vermoed ik wel dat deze nog niet ios7 approved is. But annyway, blij dat ie ook werkt voor jou
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankjewel!
Net even getest en deze doet helemaal niks bij me. Verschijnt niet bij mijn instellingen en ook niet op mijn springboard. Helaas... |
|
|||
|
|||
bij mij verschjnt die ook niet op mijn springboard ik weet niet ofdat dat wel de bedoeling is maar mijn upc app werkt er wel mee
|
|
|||
|
|||
Dan lijkt het probleem waarschijnlijk bij de arm64 processor te zoeken.
Voor deze toestellen, en alle anderen, is nu dus TsProtector P volledig werkend. Deze tweak doet trouwens meer dan enkel jailbreaks verbergen en is nu dus ook helemaal aangepast voor ios7. Betalend weliswaar (net zoals xCon, behalve beta's uiteraard), maar ik betaal liever voor een goedwerkende tweak/app dan duistere gekraakte tweaks/apps te installeren omdat ik dit toch niet altijd 100% vertrouw. |
|
|||
|
|||
Iemand dit toevallig getest met TV Overal app van Belgacom?
Deze blokkeert net zoals Yelo TV of Ziggo app Jailbroken devices.. Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia, conflicten met pakketten | miloss | Jailbreak | 0 | 05-10-11 17:59 |
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit | Enjee | iPhone Navigatie | 9 | 07-06-11 23:37 |
Ipad geeft probleem met iTunes | Rookie24u | iPad algemeen | 36 | 17-07-10 19:12 |
Spoed bijwerken of restoren met 1.1.2? | edward007 | Unlock [archief] | 14 | 01-02-08 18:38 |
|
|