Situatie iOS 7.1 (jailbreak & downgrade) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: @MuscleNerd Jailbreakers stay away from today's iOS 7.1! Once you go up you can't downgrade again even with SHSH blobs (except i4). Kortom: - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Situatie iOS 7.1 (jailbreak & downgrade)
Citaat:
- Voorlopig niet te jailbreaken - Downgraden is niet mogelijk (tenzij iPhone 4/iTouch 4 + oude SHSH blobs)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Downgraden" van een test iPhone 4 werkte tot een paar weken geleden uitstekend. Sinds vorige week niet meer. En natuurlijk heb ik alle SHSH tijdig en lokaal opgeslagen. Behalve de SHSH van iOS 7.0.6. Het is mij op geen enkele manier gelukt om die op te slagen.
|
|
||||
|
||||
Jailbreaken is zo 2012
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahahaha ha sick joke
Laatst gewijzigd door the matrix; 11-03-14 om 11:51. Reden: additional |
|
|||
|
|||
gelukkig heb ik perongeluk de 6.1.3 blobs nog van de iphone 4 gemaakt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien heb jij meer geluk. |
|
|||
|
|||
kan helemaal niet meer doen omdat power knop dood is :-(
mischien kan deze worden gefixt? ik heb een iphone 4 16gb cdma versie Laatst gewijzigd door robinjoo1; 11-03-14 om 12:26. Reden: extra info en vraag |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik lees in het Apple iOS 7.1 Security Announcement dat Filippo Bigarella, Stefan Esser en de evad3rs heel wat credits gekregen hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kon wel eens waar zijn dat JB-en uit de tijd is
Gezien de "enorme overvloed" aan postings, reakties, top 5 apps, ondersteuning , etc in categorie Jailbreak Apps en themes, lijkt het idd op dat Jailbreaken uit de tijd is.
Er zijn wel steeds een handje vol kijkers. maar in vergelijk met het aantal bezoekers op de site verwaarloosbaar. |
|
|||
|
|||
Altijd een jailbreak gehad. Maar ben met mn iPhone 5S toch naar iOS 7.1 gegaan. Hou sowieso graag mn firmware up-to-date.
Het enige jammere is dat jailbreak niet mogelijk is. En als ie komt vraag ik me af of ik het wel zal doen. |
Labels |
downgrade, ios 7.1, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOs 6 Jailbreak & Bluetooth Autoradio ??? | niickx | iPhone algemeen | 5 | 09-03-13 14:36 |
iPhone: Jailbreak/downgrade iPhone 4s ios 5.1 | sjaarlep | Jailbreak | 10 | 08-05-12 18:57 |
Jailbreak tweaks & Apps op iOS 5 | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 22 | 02-02-12 11:10 |
iPhone 3G: Unlock & jailbreak iphone 3g IOS 4 | timtim2009 | Unlock | 7 | 30-06-10 16:35 |
|
|