Naam folders kunnen niet gewijzig worden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een jailbroken iPhone 5 (ios 7.0.4). Nu wil ik de namen wijzigen van mijn folders, echter lukt dit niet. Na het invullen van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam folders kunnen niet gewijzig worden
Heb een jailbroken iPhone 5 (ios 7.0.4). Nu wil ik de namen wijzigen van mijn folders, echter lukt dit niet. Na het invullen van een nwe naam, wordt ie automatisch veranderd in een standaard naam. Heb verschillende tweaks en apps erop. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand een oplossing voor dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mapjes bedoel ik, je weet wel...waar meerdere apps in kunnen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke tweaks heb je geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 maart 2014 om 20:14 ---------- Dat zijn er nog een aantal |
|
||||
|
||||
Daar zit vrij waarschijnlijk de oorzaak tussen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kunnen niet worden gedownload | gsm | iPad algemeen | 1 | 09-06-12 22:50 |
App's kunnen niet geupdate worden. | El1203 | iPad Apps | 1 | 12-05-12 22:14 |
Mac OS X: De Iphone {naam} kan niet worden bijgewerkt. | Snoepzak | iTunes | 0 | 20-07-11 21:21 |
foto's kunnen niet gesynct worden | Rke | Muziek, foto & video | 9 | 06-08-10 00:27 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
|
|