iPhone 5S van 7.0.3 naar 7.0.6 HELP? (Jailbreak) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn gejailbreakte iphone 5s met 7.0.3 upgraden naar 7.0.6 (ivm winterboard dat werkt vanaf 7.0.4) maar ik krij het niet voor elkaar. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil graag mijn gejailbreakte iphone 5s met 7.0.3 upgraden naar 7.0.6 (ivm winterboard dat werkt vanaf 7.0.4) maar ik krij het niet voor elkaar. Het volgende geprobeerd
- In iTunes shift en 7.0.6 aanklikken maar dan krijg ik foutcode (3194) - Tinyumbrella gedraaid op de achtergrond maar dan foutcode (17) - DFU/Recovery geprobeerd maar dan krijg ik foutcode (3004) - Host aangepast in map system32/drivers/etc..... - Andere pc geprobeerd Ik ben ten einde raad ik weet het niet meer, ik hoop dat iemand mij kan helpen |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oké bedankt voor je antwoord, dan begrijp ik het euvel!
|
|
|||
|
|||
![]() Weten jullie of (volledig) herstellen naar dezelfde, niet 7.1 versie, wel mogelijk is? In mijn geval 7.0.5 herstellen en op 7.0.5 houden? Of is dat altijd incl. update?
|
|
||||
|
||||
![]() Ook niet mogelijk. Je kunt alleen nog updaten naar de versies die Apple signeert (7.1).
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s van 5.1 naar 5.1.1 (Jailbreak) | RicardoDimm | iPhone algemeen | 8 | 02-07-12 13:03 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPhone: Jailbreak van 3.0 naar 4.0 (iphone 3g) + unlock ! | zorphion | Jailbreak | 1 | 13-07-10 19:26 |
|
|