Upgrade naar iOS 7 met behoud van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ík heb een iphone 5 met io 5.1 deze is gejealbreakt ik wil graag een update hebben naar io 7 hoe pak ik dit aan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade naar iOS 7 met behoud van jailbreak
ík heb een iphone 5 met io 5.1 deze is gejealbreakt ik wil graag een update hebben naar io 7 hoe pak ik dit aan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor de iPhone 5 is er nooit iOS 5 geweest. Zet de iPhone in DFU en herstel dan met iTunes naar iOS 7.0.6. Na het herstel kan je opnieuw jailbreaken met evasi0n7.
|
|
|||
|
|||
opnieuw upgraden
ik heb een iphone met 5.1 er op dit toestel is gejailbreak
Ik wil het toestel upgraden naar de laaste versie .HOe ga ik dit aanpakken. Ik weet niet meer welk programma ik heb gebruikt om dit toestel eerder te jailbraken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nu wil ik het toestel upgraden naar io 7
ik heb een iphone met 5.1.1 en ik heb ook cydia app dus hiermee heb gejealbreak (?) nu wil ik het toestel upgraden naar io 7 hoe moet ik dit aanpakken?
|
|
|||
|
|||
Aansluiten op je pc met iTunes
|
||||
|
||||
En dan herstellen; sommigen raden aan om bij voorkeur geen reservekopie terug te plaatsen.
|
|||
|
|||
weet niet te upgraden
ik wil graag mijn toestel upgraden naar een hoger IO7 momenteel ben ik in bezit van 5.1
Hoe of waar moet ik deze actie uitvoeren? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
absinthe-win-2.0.4 upgraden hulp
LS,
Wie kan mijn helpen om mijn toestel te upgraden. Ik heb in het verleden het programma absinthe-win-2.0.4 gebruikt. Ik wil nu mijn toestel upgraden naar IO 7 hoe moet ik dit aanpakken?heb nu 5.1 Vast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
GeekSn0w iOS 7.1.1 Jailbreak - Windows, Mac Download | Official GeekSnow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPhone: Upgraden naar iOS 4.2.1 met behoud jailbreak | iPhone4Robin | Jailbreak | 9 | 26-12-10 00:17 |
Upgrade met behoud jailbreak ? | firekid | Jailbreak | 3 | 23-11-10 16:14 |
|
|