wat voor stappen om tre updaten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet niet of ik mijn vraag verkeerd uitleg maar heb verschillende keren geprobeerd maar nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik heb een ipone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat voor stappen om tre updaten
ik weet niet of ik mijn vraag verkeerd uitleg maar heb verschillende keren geprobeerd maar nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ik heb een ipone 4 met filmware 5.1 Als ik een app wil downloaden uit de app store krijg ik de melding dat het toestel minimaal 6.0 geupdate moet zijn om de app te gebruiken. Dit is nu mijn vraag hoe doe ik dit? Kan ik mijn gejealbreak toestel updaten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan. Om te updaten moet je het toestel herstellen met iTunes. Er komt dan iOS 7.1.1 op het toestel en de jailbreak is weg. Als het toestel een jailbreak heeft doe je die update het beste in DFU mode.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat gebeurt er bij updaten? | rbn-93 | Jailbreak | 2 | 18-10-10 19:13 |
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 | P!m | iPhone algemeen | 2 | 18-09-10 20:32 |
iPhone: Wat is wijsheid : updaten of niet? | mvveelen | Jailbreak | 5 | 17-05-10 03:46 |
|
|