Cydia zomaar verdwenen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Na een jb op iOS 7.0.4 ging alles goed na een week ging ik terug op cydia Het icoon was er nog maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia zomaar verdwenen
Hallo
Na een jb op iOS 7.0.4 ging alles goed na een week ging ik terug op cydia Het icoon was er nog maar de inhoud is allemaal verdwenen geen idee hoe dat komt voor de rest niets gedaan iemand een idee hoe ik het kan oplossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je internet?
Harde reset al geprobeerd?
|
||||
|
||||
Zijn er nog enige sources/(bronnen) aanwezig? Zo ja, Cydia even verversen.
|
|||
|
|||
hallo
het is al inorde jullie zijn bedankt voor te reageren ze zeggen hier dat je altijd eerst de zoekmachiene moet gebruiken dat heb ik ook gedaan alleen moet je de juiste zoekterm invullen ipv cydia verdwenen merge list zo kwam ik uit op het antwoord |
|
||||
|
||||
Helemaal top!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps sluiten zomaar af en iPad start soms zomaar opnieuw op | Pyteranne | iPad Apps | 22 | 13-04-14 22:10 |
iPhone: cydia verdwenen | dylan026 | Jailbreak | 10 | 31-10-13 20:20 |
Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug? | Lieneminie | iPhone algemeen | 4 | 13-04-12 02:26 |
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. | MG TF | iPhone algemeen | 1 | 04-11-08 14:36 |
|
|