Vandaag overzicht (NC) komt terug na respring discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn notification center heb ik alle widgets verwijderd, zo ook de widgets "overzicht van vandaag" en "overzicht van morgen". Nadat ik een resping heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag overzicht (NC) komt terug na respring
In mijn notification center heb ik alle widgets verwijderd, zo ook de widgets "overzicht van vandaag" en "overzicht van morgen".
Nadat ik een resping heb gedaan en het NC weer open dan staan deze 2 widgets gewoon weer aan... Ik kan ze blijven sluiten en dan werkt het, totdat ik weer een resping uitvoer. Daarna zijn ze gewoon weer terug. Heeft iemand hetzelfde probleem? Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? iPhone 6 iOS 8.4 TaiG v2.3 Laatst gewijzigd door Panja; 07-07-15 om 11:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Merkte hetzelfde, misschien word een exploit in de widget gebruikt in de jaibreak?
Ik heb in ieder geval via hideme de datum gehide ziet er net iets beter uit. --------------------- Nog een respring gedaan en nu is de widget weg.
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 09-07-15 om 19:15. Reden: Aanvulling |
|
||||
|
||||
Lijkt een probleem te zijn met Activator 1.9.5.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juli 2015 om 18:48 ---------- Enig idee wanneer er een fix komt?
|
||||
|
||||
Activator downgraden naar 1.9.4 lijkt te werken, niet zelf geprobeerd.
https://www.reddit.com/r/jailbreak/c..._consistently/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde mail komt terug. | Rene K. | iPhone algemeen | 19 | 18-11-12 11:49 |
iPod touch: Respring is geen respring meer? | alia9806 | Jailbreak | 14 | 15-08-12 21:32 |
Niet meer terug naar SMS overzicht | pretfred | iPhone algemeen | 1 | 10-02-11 23:22 |
telefoonscherm komt niet terug | elvisdemier | Archief | 6 | 20-11-09 14:49 |
|
|