Mijn iphone wordt niet herkent door itunes. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iphone 6 die op IOS 8.3 draait. Nu heb ik ineens het probleem dat als ik mijn iphone aan mijn macbook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone wordt niet herkent door itunes.
Beste,
Ik heb een iphone 6 die op IOS 8.3 draait. Nu heb ik ineens het probleem dat als ik mijn iphone aan mijn macbook koppel dat itunes deze niet herkent waardoor ik dus niet kan synchroniseren. Nu denk ik dat het probleem is gekomen nadat itunes van de week is geüpdate bij mij maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand wat hier aan te doen is???? Alvast bedankt, Sharief |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ff opnieuw ontkoppelen en anders power en menu knoppen ingedrukt houden totdat apple logo verschijnt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone wordt niet herkent in iTunes en Windows | Joell | iPhone algemeen | 1 | 31-12-14 08:10 |
Iphone wordt niet herkent op Itunes | Tomm | iPhone algemeen | 1 | 17-02-14 18:24 |
Nieuwe iPhone 4 wordt niet herkent door iTunes, 3GS wel | TJaXn | iTunes | 18 | 24-04-13 09:57 |
iPhone 5 wordt niet herkent in iTunes | baukec | iPhone algemeen | 10 | 17-02-13 23:02 |
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! | vy_k | Archief | 0 | 11-04-08 17:48 |
|
|