Jailbreak iOS 10 op komst..?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk de ene opa bedankt de andere opa ik ben 67j en gezegend met 8 kleikinderen. Helaas ben ik niet bekend met cve verhalen. Hou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kijk de ene opa bedankt de andere opa ik ben 67j en gezegend met 8 kleikinderen.
Helaas ben ik niet bekend met cve verhalen. Hou het meer op beeld informatie. Bedankt Timosha voor dit prachtig verhaal. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gevonden. Met vriendelijke dank.
Helaas niet de link gelegd als je maar de helft van een link ziet. De link is wel compleet maar heeft niet de aandacht gehad. bugs.chromium.org/p/............./detail?id=965#c2 Gelukkig ben ik de enige geweest die niet wist welke versie 10.1.1 de beste was. |
|
|||
|
|||
Luca Todesco has confirmed that it does not matter whether you select iteration (14B100) or (14B150), as the exploits used work on both.
Confused!!! |
|
|||
|
|||
Dan gebruik Build 14B150. Deze Build lost een probleem op met de Apple update servers, niet met iOS. De iOS payload is identiek aan Build 14B100.
|
|
||||
|
||||
JB is er 😀
Ga straks testen! |
|
|||
|
|||
Tof! Doe dat. Ik krijg die beta3 ipa van @qwertyoruiop niet in gang. Wil niet marcheren.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2016 om 17:23 ---------- Ben een idioot! Had niet gelezen dat het alleen werkt op de iPhone 6s en 7. Was met een iPhone 5s aan het prutsen. Citaat:
Bij de andere 64-bit iPhones zijn de offsets anders. |
|
||||
|
||||
[/COLOR]Ben een idioot! Had niet gelezen dat het alleen werkt op de iPhone 6s en 7. Was met een iPhone 5s aan het prutsen.
Lol Kan gebeuren hè 😀 |
|
|||
|
|||
Iël aareg!
En niemand hier wil mij hun iPhone 6s of iPhone 7 laten bricken. Mijn kleindochter niet (iPhone 6s) en mijn vrouw niet (iPhone 7 Plus). Van uw familie moet ge het hebben. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alvast updaten of niet
Ik zie dat er een jailbreak uit is, alleen nog erg omslachtig en niet voor mijn toestel geschikt (iPhone 6). nu zag ik dat deze er wel aan gaat komen.
mijn phone draait nu nog op 10.0.1 is het verstandig om deze al om te zetten naar 10.1.1 ivm het signen of kan ik er nog mee wachten? gr. rene
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
handig weer. dus als er een jailbreak voor de iPhone 6 uitkomt die alleen geschikt is voor 10.1.1 kan ik er dus nog niks mee omdat ik dan minstens 10.2 moet installeren. Wat ik dus nu eigenlijk ook al kan doen.
Wat is nu slim om te doen als ik toch snel weer aan de jailbreak wil? gr. rene |
|
||||
|
||||
Naar het schijnt zijn ze bezig met een JB voor iOS 10.2 maar enkel op iPhone 7/7+ (twitter)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Beta 4 is ook beschikbaar nu. iPhone SE zou kunnen maar is niet officieel bevestigd.
http://www.redmondpie.com/ios-10-jai...s-what-is-new/ |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV3 jailbreak op komst | sirpsycho | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 03-12-12 19:59 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
TomTom: V1.8 op komst? | RudydG | iPhone Navigatie | 3 | 26-06-11 14:17 |
|
|