Jailbreak iOS 10 op komst..?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ai das minder goed. Ik heb nog geen tijd gehad om mijne 6s te JailBreaken. Mss toch maar wachten!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ai das minder goed. Ik heb nog geen tijd gehad om mijne 6s te JailBreaken. Mss toch maar wachten!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb niks speciaal gedaan. Alleen dat gedaan wat ik altijd doe na een JB: reddingsboten installeren. In mijn geval is dat dan OpenSSH en Netatalk. Bij de installatie van Netatalk ging het mis. Ik heb het gevoel dat Cydia de boel vernaggeld door Debian APT niet goed te installeren.
|
|
|||
|
|||
Vraagje, ik heb altijd een jailbreak gehad, maar moest vanwege de aankoop van een Apple watch naar iOS 10.1.1.
Nu zou ik hem dus weer kunnen jailbreaken.. Inmiddels mis ik eigenlijk vooral de extra mogelijkheden in het controlcentre. Jailbreaken zou dus alleen finetuning zijn. Verder ben ik wel gehecht geraakt aan mijn watch en bijvoorbeeld Mario en Pokémon, natuurlijk zijn die wel aan de praat te krijgen met ts protector 8, maar voor hoe lang? Wat denken jullie? Gaat ccquick of zoiets en ts protector 8 werken met de nieuwe jailbreak? En blijft m'n watch samenwerken? |
|
||||
|
||||
Ik sta op punt voor mijne te JB nu. Maar idd ik zou Super Mario ook wel willen blijven gebruiken.
Kun je de JB weer verwijderen zonder dat je de iPhone moet herstellen via iTunes? BackUp heb ik via iTunes al bewaard. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2016 om 21:08 ---------- Heb al een manier gevonden voor de JB te verwijderen, zonder iTunes. En toch blijf je op IOS 10.1.x Cydia Eraser v 0.9.37 for IOS10.1.1 - SiNfuL iPhone |
|
|||
|
|||
Een jailbreakpaus heeft op dit forum eens geschreven dat een jailbreaker risico's moet kunnen nemen:
https://www.reddit.com/r/jailbreak/c...s_10/dbmd970/? Pas toch maar goed op. Kan spijtig genoeg niet meer meespelen want heb geen foontjes meer met iOS 10.1.1 Heel veel succes en een voorspoedig 2017 gewenst. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nu wou ik juist JB uitvoeren geeft Cydia Impactor een foutmelding van mijn iTunes wachtwoord. Cydia Impactor is wel geüpdatet. Wie heeft de vorige versie nog? 0.9.35 De nieuwste is: 0.9.37
|
|
||||
|
||||
JB uitgevoerd, geen problemen ondervonden. Deze morgen trek ik de lader uit en de problemen begonnen. Kreeg niks meer open, JB opnieuw gedaan maar niks.
iPhone gewist via iCloud, alles opnieuw ingesteld maar na herstel stond Cydia er nog op. Dus met andere woorden, opnieuw herstellen maar naar IOS 10.2 Tenzij iemand iPhone 6s 128Gb space grey wil kopen met IOS 10.1.1 hihi is 2 maand jong. |
|
||||
|
||||
Volgens mij was deze JB ook niet bedoeld voor de 6s maar vooralsnog alleen voor de 7 en 7 plus andere toestellen zouden volgens mij in een later stadium toegevoegd worden...
|
|
||||
|
||||
6s was ook geen probleem, want ken er nog met een 6s en zei hebben geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier uiteindelijk ook maar naar IOS 10.2 aan het updaten.
|
|
|||
|
|||
Als ge een update doet naar iOS 10.2 blijft /var/stash/ en nog andere Cydia troep staan. Een herstel met iTunes is beter.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar komen ze nu mee af!
Dat zal dan de reden van mijn probleem geweest zijn. Ik installeer OpenSSH altijd als eerste na een jailbreak omdat ik dat gebruik als reddingsvest. Deze keer was de reddingsvest dan lek en is de foon verzopen. |
|
||||
|
||||
Zelfde geld voor YUCCA ..... schijnt ook niet goed te zijn volgens heertje Luca todesco
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Il nostro caro amico Luca is er mee bezig jongens...en maskes...
Gedoeld ies vorwaar ene skone koenst... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV3 jailbreak op komst | sirpsycho | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 03-12-12 19:59 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
TomTom: V1.8 op komst? | RudydG | iPhone Navigatie | 3 | 26-06-11 14:17 |
|
|