na update V2.1 krijg ik mijn iPhone niet meer gerestored.... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) het volgende is het geval; ik had een 1.1.4 met ziphone geunlocked en gejailbraked werkend toen V2 uitkwam heb ik (na lang klooien met pwage) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update V2.1 krijg ik mijn iPhone niet meer gerestored....
het volgende is het geval;
Tx rob PS werk op een mac |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb veel mogelijke restore mogelijkheden geprobeerd icm DFU mode, maar ik blijf random errors krijgen (de ene keer weer 16xx en dan weer 6 of 9. Het lijkt wel of het geheugen van de iphone beschadigd is. Iemand ideeën? |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, kan iemand helpen?
~altrnt |
|
|||
|
|||
en ik heb ook precies het zelfde probleem error 6 en erro 1600
er zit nu orgineel 2.1 op en het stekkertje van itunes in zichtbaar wat nu!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt vervelend. ~altrnt |
|
|||
|
|||
fout 1601 heb ik nu ook gehad als ik het probeer via itunes 7.5
wie o wie weet de oplossing?????? HELPPP!!!! heb nu de orginele 2.1 erop staan jij ook? hoe krijg ik het itunes teken weg!!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb er helemaal niks opstaan omdat ik er niks mee kan doen :S.
~altrnt |
|
|||
|
|||
ik heb of een zwart scherm of het irritante itunes stekkertje maar bij mij staat
hij in recovery mode of kan hem in herstel zetten verder niets meer! er staat iniedergeval 2.1 orgineel op daarna niet meer werkend gekregen dus breng hem maar weg want volgens mij weet niet hier wat zinnigs over te vertellen! |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog even tot een geniaal persoon kan helpen.
~altrnt |
|
|||
|
|||
Ik heb hier een vergelijkbaar probleem:
Origineel 1.1.4 ZiPhone geactiveerd/unlocked/jailbroken 1e update Winpwn 2.5 gebruikt om custom 2.0.2 firmware te maken (Micheal's custom werd niet goed gerestored). Via iTunes gerestored. 2e update Ik heb daarna proberen te updaten naar 2.1 via Micheal's custom firmware, maar ook hier problemen. Gevolg Kan via iTunes 7.7 mijn custom firmware van 1e update niet meer restoren. Ook origineel 2.0.2 niet meer. Kan via iTunes 7.5 origineel 1.1.4 niet restoren. Uiteindelijk bleef mijn iPhone hangen in recovery mode. Heb nu via iTunes 8.0 origineel firmware 2.1 kunnen restoren. Ik heb verschillende foutcodes gehad 6/20 ivm gebruik verkeerde iTunes, 1601/1602 ivm met verschillende modes. Al met al ga ik nu proberen om van origineel 2.1 naar 2.0.2 custom te downgraden om vervolgens weer de originele 2.1 firmware te installen, zodat mijn iPhone geactiveerd en unlocked blijft. Jailbreaken doe ik wel met de handleiding op dit forum! Als iemand iets weet hoor ik het graag! Ik houd jullie op de hoogte als ik succes heb.. |
|
|||
|
|||
ik zit nog steeds vast met de iphone. krijg geen enkele firmware meer gerestored. tegenwoordig loopt ie vast tijdens restore, met een wit scherm. ik krijg sterk de indruk dat óf het geheugen óf de usb-connectie in de iphone defect is.
|
|
||||
|
||||
Al eens andere pc getest? Andere usb-poort op computer?
|
|
|||
|
|||
Jep, op 3 pc's getest, met verschillende iphone-docks op verschillende usb-poorten. Ik ben momenteel aan het kijken of 't mogelijk is om garantie te claimen of hem te laten repareren (ipod-service.nl bijvoorbeeld). Denk dat dat de enige oplossingen zijn.
|
|
||||
|
||||
Kan je in nederland of belgie garantie claimen voor iphone uit US?
|
|
|||
|
|||
Geen idee, dat ben ik aan het uitzoeken. Ik heb hem besteld bij gsm-stunter, i.c.m. een abonnement. Op die manier hoop ik garantie te kunnen claimen, 't ding is nog geen half jaar oud en het is een defect dat niet door mij is veroorzaakt. Dus volgens mij heb ik wettelijk op alle apparaten minstens 12 maanden garantie bij het bedrijf waar ik de aankoop heb gedaan. Maar zoals ik al zei, dat ben ik aan het uitzoeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... | MaartjeK | iPhone algemeen | 35 | 17-04-10 22:18 |
Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan! | jevousaime3 | iPhone algemeen | 8 | 23-01-10 00:24 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
iPhone 3G: Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! | deninho | Unlock | 5 | 15-10-08 14:12 |
krijg mijn iphone niet meer aan de praat | MisterM24 | iPhone algemeen | 6 | 15-07-08 19:02 |
|
|