In en uit zoomen doet het niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, inderdaad, een paar dagen geleden een jailbreak gedaan, en nu merk ik dat in en uit zoomen het niet doet. weet iemand hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In en uit zoomen doet het niet meer
Hallo,
inderdaad, een paar dagen geleden een jailbreak gedaan, en nu merk ik dat in en uit zoomen het niet doet. weet iemand hoe dit te verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eens proberen met een restore te doen zonder jailbreak en zien of deze dan werkt. Indien ok nog eens een jailbreak erbij en terug zien wat dit geeft.
|
|
|||
|
|||
Op een of andere manier doet ie het weer, ik kan het niet verklaren.
Alsnog bedankt voor de tip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
aan uit knop doet het niet (meer) | Phony | iPhone algemeen | 0 | 24-07-08 12:57 |
Geluid doet het niet meer uit microfoon | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 3 | 03-04-08 08:59 |
|
|