iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

mattvanwyk 01-04-09 10:26

Ik had 2.2.1 met baseband 2.28 van Michaels custom ispw.

Echter kreeg ik dezelfde foutmelding Netdb etc.
Ik dacht, terug naar 2.2 met de officiele restore dan maar.
Maar ik blijf die error houden.

Alles werkt in principe alleen tis nu een kwestie van de source toevoegen en yellowsnow installen maar ja die source accept hij dus niet.
ik heb al tig keer geprobeerd, ook naar spelling gekeken (met de nul dus).

Is er een andere manier om de nieuwste yellowsn0w te installeren?

Gilliam 01-04-09 10:36

Misschien later nog een keer proberen.

mattvanwyk 01-04-09 10:39

Nou ik probeer het al sinds gisteravond 22.00 haha.

Lijkt me raar dat die link zolang niet werkt.

mattvanwyk 01-04-09 10:54

Edit:
Ik lees op de blog van dev team reacties:
"The yellowsn0w.com domain appears to have been suspended by the domain registrar... :( "

Dus maar even afwachten wat de nieuwe source url wordt.

snaaa 01-04-09 11:00

hallo,

tijdens het jailbreaken geeft quicpwn aan:
the ispw file you selected (iphone1,2_2.1) does not matchthe firmwareversion of your divice (iphone1,2_2.2.1)

WAAAAR kan ik de goede vandaan halen
HELP!

mattvanwyk 01-04-09 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snaaa (Bericht 273396)
hallo,

tijdens het jailbreaken geeft quicpwn aan:
the ispw file you selected (iphone1,2_2.1) does not matchthe firmwareversion of your divice (iphone1,2_2.2.1)

WAAAAR kan ik de goede vandaan halen
HELP!

MyTopFiles - Search results - iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw

snaaa 01-04-09 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mattvanwyk (Bericht 273398)


thnx! ik ga het verder proberen

snaaa 01-04-09 11:08

nogmaals het zelfde verhaal :(

mattvanwyk 01-04-09 11:10

Voor alle mensen die ook yellowsn0w zoeken.

De nieuwe repo in cydia is:
http://apt9.ihazsupper.com

snaaa 01-04-09 13:57

OKEEE
het jailbreaken is gelukt!

maarNU...? (jaja beginner sinds gister)
heeft er iemand een duidelijke site waar je kan zien wat je allemaal kan doen met je gejailbreakte iphonnie

spf.iphone 01-04-09 14:05

De grootste Apple iPhone website in Nederland / België | iPhone 3G > iPhoneclub.nl

linrulez 01-04-09 15:05

Ik heb zojuist met QuickPwn 225-2 m'n Iphone (firmware versie 2.2.1) gejailbreakt. Nu heb ik via Cydia geprobeerd YellowSn0w te downloaden. Hij staat nu bij (Manage, Sources) als url ingevuld, betekent dat hij dan ook geinstalleerd is?

Ik kan momenteel echter nog niet bellen en smsen en heb dus geen bereik.

Waar kan dit aan liggen en hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Nikos1984 01-04-09 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linrulez (Bericht 273459)
Ik heb zojuist met QuickPwn 225-2 m'n Iphone (firmware versie 2.2.1) gejailbreakt. Nu heb ik via Cydia geprobeerd YellowSn0w te downloaden. Hij staat nu bij (Manage, Sources) als url ingevuld, betekent dat hij dan ook geinstalleerd is?

Ik kan momenteel echter nog niet bellen en smsen en heb dus geen bereik.

Waar kan dit aan liggen en hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Welke modem/Baseband versie heb je?
heb je de (tijdelijk) nieuwe link gebruikt? - http://apt9.ihazsupper.com

Je moet sowieso het pakket nog installeren via Cydia... Maar het is belangrijk dat je niet de nieuwste baseband hebt die bij FW 2.2.1 zit...

linrulez 01-04-09 15:34

Ik heb modemfirmware: 02.30.03

Ik heb deze link nu in Cydia staan: apt9.yellowsn0w.com

Maar als de link bij manage/sources staat, dan is hij nog niet gedownload neem ik aan? Hoe kan ik deze dan installeren vervolgens?

Thanks!

Nikos1984 01-04-09 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linrulez (Bericht 273469)
Ik heb modemfirmware: 02.30.03

Ik heb deze link nu in Cydia staan: apt9.yellowsn0w.com

Maar als de link bij manage/sources staat, dan is hij nog niet gedownload neem ik aan? Hoe kan ik deze dan installeren vervolgens?

Thanks!

Met die modemfw kan je helaas geen yellowsn0w meer gebruiken. Daar is nog geen unlock voor. Ik had zelf ook dat probleem toen ik mijn iPhone afgelopen week heb gekocht. Heb er nu een rebelsim inzitten die het naar behoren doet. Kan bellen/smsen/internetten/etc. Alleen geen gebruik maken van 3G...

Dus je kan wachten tot er een unlock beschikbaar komt voor een nieuwe FW of een hardwareunlock proberen (rebelsim) welke niet 100% succes garandeerd.

linrulez 01-04-09 15:53

Okay dank je voor je antwoord. Het is dus blijkbaar wachten op een nieuwe unlock...goed de fora in de gaten houden dus....

Waar heb je die hardwareunlock besteld?

Nikos1984 01-04-09 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linrulez (Bericht 273482)
Okay dank je voor je antwoord. Het is dus blijkbaar wachten op een nieuwe unlock...goed de fora in de gaten houden dus....

Waar heb je die hardwareunlock besteld?

ik heb m besteld bij stopsimlock.nl
Voor mij werkt het prima, maar hoor verschillende verhalen op het forum.
Voor mij is het die 2 tientjes meer dan waard!! :)

Succes!

JH87 01-04-09 16:46

Ik zit met hetzelfde probleem. Sinds deze week een iPhone, maar m'n t-mobile abonnement gaat pas over drie maanden in. M'n KPN-kaartje erin werkt dus niet, maar de firmware/baseband zit al op 2.2.1 & 0.30 of wat dan ook. Iemand enig idee wanneer er een unlock te verwachten is, of is dat met geen mogelijkheid in te schatten?

Nikos1984 01-04-09 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JH87 (Bericht 273511)
Ik zit met hetzelfde probleem. Sinds deze week een iPhone, maar m'n t-mobile abonnement gaat pas over drie maanden in. M'n KPN-kaartje erin werkt dus niet, maar de firmware/baseband zit al op 2.2.1 & 0.30 of wat dan ook. Iemand enig idee wanneer er een unlock te verwachten is, of is dat met geen mogelijkheid in te schatten?

Er is ge-twitterd tussen Dev-leden dat ze deze FW laten gaan en zich gaan focussen op 3.0 (welke deze zomer uitkomt). Dit komt omdat er in de laatste versie (2.2.1) geen belangrijke veranderingen zijn meegekomen.
Dus je kan tot die tijd alleen gebruik maken van je "iPod" of proberen een hardware unlock te doen.

djurivink 05-04-09 12:49

iemand in de buurt van Arnhem die bij orginele 3G kan jailbreaken?

Groeten, Djuri Vink


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.