[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 2.2.1 met baseband 2.28 van Michaels custom ispw. Echter kreeg ik dezelfde foutmelding Netdb etc. Ik dacht, terug naar 2.2 met de officiele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had 2.2.1 met baseband 2.28 van Michaels custom ispw.
Echter kreeg ik dezelfde foutmelding Netdb etc. Ik dacht, terug naar 2.2 met de officiele restore dan maar. Maar ik blijf die error houden. Alles werkt in principe alleen tis nu een kwestie van de source toevoegen en yellowsnow installen maar ja die source accept hij dus niet. ik heb al tig keer geprobeerd, ook naar spelling gekeken (met de nul dus). Is er een andere manier om de nieuwste yellowsn0w te installeren? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Misschien later nog een keer proberen.
|
|
|||
|
|||
Nou ik probeer het al sinds gisteravond 22.00 haha.
Lijkt me raar dat die link zolang niet werkt. |
|
|||
|
|||
Edit:
Ik lees op de blog van dev team reacties: "The yellowsn0w.com domain appears to have been suspended by the domain registrar... " Dus maar even afwachten wat de nieuwe source url wordt. |
|
|||
|
|||
hallo,
tijdens het jailbreaken geeft quicpwn aan: the ispw file you selected (iphone1,2_2.1) does not matchthe firmwareversion of your divice (iphone1,2_2.2.1) WAAAAR kan ik de goede vandaan halen HELP! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
thnx! ik ga het verder proberen |
|
|||
|
|||
nogmaals het zelfde verhaal
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-04-09 om 17:13. |
|
|||
|
|||
OKEEE
het jailbreaken is gelukt! maarNU...? (jaja beginner sinds gister) heeft er iemand een duidelijke site waar je kan zien wat je allemaal kan doen met je gejailbreakte iphonnie |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist met QuickPwn 225-2 m'n Iphone (firmware versie 2.2.1) gejailbreakt. Nu heb ik via Cydia geprobeerd YellowSn0w te downloaden. Hij staat nu bij (Manage, Sources) als url ingevuld, betekent dat hij dan ook geinstalleerd is?
Ik kan momenteel echter nog niet bellen en smsen en heb dus geen bereik. Waar kan dit aan liggen en hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
||||
|
||||
Citaat:
heb je de (tijdelijk) nieuwe link gebruikt? - http://apt9.ihazsupper.com Je moet sowieso het pakket nog installeren via Cydia... Maar het is belangrijk dat je niet de nieuwste baseband hebt die bij FW 2.2.1 zit... Laatst gewijzigd door Nikos1984; 01-04-09 om 16:30. |
|
|||
|
|||
Ik heb modemfirmware: 02.30.03
Ik heb deze link nu in Cydia staan: apt9.yellowsn0w.com Maar als de link bij manage/sources staat, dan is hij nog niet gedownload neem ik aan? Hoe kan ik deze dan installeren vervolgens? Thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus je kan wachten tot er een unlock beschikbaar komt voor een nieuwe FW of een hardwareunlock proberen (rebelsim) welke niet 100% succes garandeerd. |
|
|||
|
|||
Okay dank je voor je antwoord. Het is dus blijkbaar wachten op een nieuwe unlock...goed de fora in de gaten houden dus....
Waar heb je die hardwareunlock besteld? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor mij werkt het prima, maar hoor verschillende verhalen op het forum. Voor mij is het die 2 tientjes meer dan waard!! Succes! |
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem. Sinds deze week een iPhone, maar m'n t-mobile abonnement gaat pas over drie maanden in. M'n KPN-kaartje erin werkt dus niet, maar de firmware/baseband zit al op 2.2.1 & 0.30 of wat dan ook. Iemand enig idee wanneer er een unlock te verwachten is, of is dat met geen mogelijkheid in te schatten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus je kan tot die tijd alleen gebruik maken van je "iPod" of proberen een hardware unlock te doen. |
|
|||
|
|||
iemand in de buurt van Arnhem die bij orginele 3G kan jailbreaken?
Groeten, Djuri Vink |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|