[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door redOz neeh het was wel degelijk iets met 2020 ongeveer, ik zal nog eens proberen direct. Ik had de custom firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
het is de goede firmware dus daar ligt het niet aan, heb je wel degene genomen(legale/iligale) die je moet hebben?
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Over welke je moet nemen ligt aan waar je iphone vandaan is, is hij standaard simlock vrij? zo ja dan had je de andere moeten nemen! |
|
|||
|
|||
Nee ik denk het niet want ik kan helemaal niks, alleen "Slide for emergency"
|
|
||||
|
||||
Citaat:
waar het nu op dit moment fout gaat is de activatie(jailbreak) het verschil zit hem in bij de custom firmwares met en zonder activatie er ingebakken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het nog is geprobeerd in andere USB poort en hij is nu al 5 minuten bezig met hetzelfde "iPhone op herstel voorbereiden ..." en op mijn iPhone zie ik het Apple logo.. *EDIT: nu krijg ik weeral error 1604 |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar als hij uit amerika komt heb je hem dan niet al geupdate met de standaard firmware zodat je baseband ook is aangepast??? dit zou namelijk je unlock mogelijkheden verkleinen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
en iTunes zegt dat ik de laatste versie heb, want ik kan geen update zoeken. en ik kan mijn baseband versie niet zoeken want ik kan niet verder dan de "slide for emergency" knop ofzo. Pfff dit is egt vervelend.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
in mijn vorige post stond de link naar dfu, voor de zekerheid nog maar een keer! en als het dan nog niet werkt heb je dan al hier gekeken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
itunes openen, dan zorgen dat je iphone volledig uit staat dan is het een kwestie van 10 seconden tegelijk je home en je sleep vast houden en na die 10 seconden je sleep los laten dan moet het lukken, blijven proberen zou ik zeggen!
|
|
|||
|
|||
Nu zit ik hier weer met da scherm van da kabelke met een pijltje naar iTunes logo, da duurt altijd zo lang voor dat da weg is he moet ik weer helemaal software herstellen met iTunes
|
|
||||
|
||||
nee je kan hem uit zetten en dan nog een keer proberen, maar als je weer dat plaatje met dat kabeltje hebt gekregen dan heb je te lang de home en sleep vast gehouden!
|
|
|||
|
|||
btw bij je vorige reply moet dan mijn iphone altijd met usb in pc zitten of moet ik die erna ofzo pas insteken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik denk da ik ga opgeven ofzo, ik doe wat je zegt, ik zet hem uit als hij aan de pc vasthangt, ik druk 10 seconden home + power knop en laat dan de power knop los, er gebeurt de hele tijd gewoon niks en iTunes zegt ook helemaal niks.. pff
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij staat wel volledig uit? Probeer het anders toch op een andere comp als je die bij de hand hebt! |
|
|||
|
|||
ja hij staat volledig uit want hij doet niks helemaal niks.. en iTunes doet ook niks, er staat niet eens dat er een iphone is aangesloten op mijn pc
|
|
||||
|
||||
als je hem in dfu probeert te krijgen dan moet er toch echt een popup komen in itunes als het is gelukt, ik kan nu nog alleen maar zeggen blijf proberen, sorry, ik wou dat ik een betere oplossing voor je zou hebben!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*EDIT: k krijg mijn iphone nietmeer opgestart? Laatst gewijzigd door redOz; 24-03-09 om 12:35. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|