//

Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ?

Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Is er dan niet iemand anders die zin heeft even een fw op rapidshare te zetten... voor de ongeduldige windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 19-06-09, 21:34
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Is er dan niet iemand anders die zin heeft even een fw op rapidshare te zetten... voor de ongeduldige windows gebruikers, zo eentje met cydia en dat is voldoende...
Als ik zou weten hoe dat zou moeten dan had ik dat wel gedaan. Kan altijd ook rekenen op hulp van andere forumbezoekers, maar helaas.....
Ben nu 3.0 erop aan het zetten. Had gisteren in eerste instantie het goed gedaan, dacht toen dat er toch wat mis was gegaan, hersteld gedaan en toen was het gebeurt met m'n iPhone. Hoop dat het over een paar minuten weer allemaal opgelost is met PwnageTool!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 19-06-09, 21:37
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dankersruud Bekijk bericht
ff een vraagje, weetniet of ik hem hier moet posten, maar heb nu succesvol 3.0 erog geknald, met een 2g iphone. Heb nu alleen geen MMS en videomodus. OF ik kan hem niet vinden, OF het bestaat niet? kan iemand me helpen?

mms: heb ook geen knopje naast mijn balkje staan in een sms.
Het schijnt dat dat beide niet werkt op een 2G?? Had dat gisteren ook, heb toen (stom stom stom) hersteld gedaan en vervolgens was ie weer gelocked. Ben nu met de Pwnage Tool 3.0 erop aan het zetten. Hoop dat alles weer werkt over een paar minuten.......
Duimen maar.
  #463  
Oud 19-06-09, 21:39
scbrouwer scbrouwer is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 13
Standaard custom firmware 3.0

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Is er dan niet iemand anders die zin heeft even een fw op rapidshare te zetten... voor de ongeduldige windows gebruikers, zo eentje met cydia en dat is voldoende...
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
met dank aan Appelsap (zie andere discussie onder iPhone modding op dit forum)
  #464  
Oud 19-06-09, 21:41
dankersruud dankersruud is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

betekent deze pwnage tool dat ik nu kan mmsen en videorecorden?
  #465  
Oud 19-06-09, 21:53
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Allemaal erg bedankt! Mijn iPhone doet het weer, ben aan het syncen, 3.0 erop!!
  #466  
Oud 19-06-09, 21:54
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dankersruud Bekijk bericht
betekent deze pwnage tool dat ik nu kan mmsen en videorecorden?
Met een iPhone 2G is dit (nog) niet mogelijk.
  #467  
Oud 19-06-09, 21:55
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dankersruud Bekijk bericht
betekent deze pwnage tool dat ik nu kan mmsen en videorecorden?
nee, dat lukt bij mij niet. Misschien dat iemand een overzicht heeft bij alle nieuwe functies in 3.0 die het NIET bij een 2G doen.
Kan tethering bijvoorbeeld, doet m'n stereo BT headset het nu, nu wel het goede BT protocol erop zit? etc. etc.
Ben erg benieuwd....
  #468  
Oud 19-06-09, 22:17
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Volgens mij moet dit forumonderwerp een ander titel krijgen namelijk:
Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone? MET EEN PC (WINDOWS UNIT)

Is het ook mogelijk zoals inmiddels meedere malen gevraagd om een heldere gebruiksaanwijzing te publiceren maar dan voor de MAC-GEBRUIKER?

Het is naar mijn mening te gek voor woorden dat dit forum begint met de instructie over de iPhone in combinatie met windows???

Laatst gewijzigd door iMario; 19-06-09 om 22:23. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #469  
Oud 19-06-09, 22:20
dankersruud dankersruud is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
nee, dat lukt bij mij niet. Misschien dat iemand een overzicht heeft bij alle nieuwe functies in 3.0 die het NIET bij een 2G doen.
Kan tethering bijvoorbeeld, doet m'n stereo BT headset het nu, nu wel het goede BT protocol erop zit? etc. etc.
Ben erg benieuwd....
Dit zou erg fijn zijn inderdaad!
  #470  
Oud 19-06-09, 22:24
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Graag een reactie waarom hier nog geen uitleg staat voor de mac-gebruiker
  #471  
Oud 19-06-09, 22:24
dankersruud dankersruud is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pipo Bekijk bericht
Is het ook mogelijk zoals inmiddels meedere malen gevraagd om een heldere gebruiksaanwijzing te publiceren maar dan voor de MAC-GEBRUIKER?

Het is naar mijn mening te gek voor woorden dat dit forum begint met de instructie over de iPhone in combinatie met windows???
Ik ben mac-gebruiker, het enige wat ik gedaan heb, is 2.2.1 van michael erop gezet met ALT+werk bij ipv shift(zoals in windows instructie) en daarna de allereerste 3.0 (ook weer met alt+werk bij, that's all!
  #472  
Oud 19-06-09, 22:34
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Dus ik moet dus altijd eerst naar 2.2.1 om vervolgens de update succesvol uit te voeren met het handhaven van de unlock? Ik heb namelijk nu een gejailbreakte en geunlockte FW 2.2 op de iPhone 2g staan.

Dus iPhone "bijwerken" met FW 2.2.1 > update via iTunes naar 3.0 > ik ben de blije gebruiker van een iPhone 2G met FW 3.0 met een unlock en ik kan bellen met mijn KPN-abonnement? iPhone 2G komt namelijk uit de US en kan ik alleen geunlocked gebruiken.
  #473  
Oud 19-06-09, 22:36
dankersruud dankersruud is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pipo Bekijk bericht
Dus ik moet dus altijd eerst naar 2.2.1 om vervolgens de update succesvol uit te voeren met het handhaven van de unlock? Ik heb namelijk nu een gejailbreakte en geunlockte FW 2.2 op de iPhone 2g staan.

Dus iPhone "bijwerken" met FW 2.2.1 > update via iTunes naar 3.0 > ik ben de blije gebruiker van een iPhone 2G met FW 3.0 met een unlock en ik kan bellen met mijn KPN-abonnement? iPhone 2G komt namelijk uit de US en kan ik alleen geunlocked gebruiken.
ja, gewoon de 2.2.1 CUSTOM van MICHAEL gebruiken bij update, en de 3.0 ook die je hier hebt gedownload. dan doet ie het, tenminste bij mij. Ik heb ook KPN en ook 2g uit vs. Vergeet dus niet ALT in de houden als je op werk bij klikt en dan de .ispw te selecteren waar je ze hebt opgeslagen
  #474  
Oud 19-06-09, 22:38
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pipo Bekijk bericht
Dus ik moet dus altijd eerst naar 2.2.1 om vervolgens de update succesvol uit te voeren met het handhaven van de unlock? Ik heb namelijk nu een gejailbreakte en geunlockte FW 2.2 op de iPhone 2g staan.

Dus iPhone "bijwerken" met FW 2.2.1 > update via iTunes naar 3.0 > ik ben de blije gebruiker van een iPhone 2G met FW 3.0 met een unlock en ik kan bellen met mijn KPN-abonnement? iPhone 2G komt namelijk uit de US en kan ik alleen geunlocked gebruiken.
Kijk iets verder dan je neus lang is. Er zijn ook andere topics op dit forum (wauw, ik stond ook even te kijken toen ik het door had). Daar staat alles in wat je wilt weten ...

*doet stukje tromgeroffel*

Zoek en gij zult vinden: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
  #475  
Oud 19-06-09, 22:40
dankersruud dankersruud is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Had dat een kwartier eerder gezegd
  #476  
Oud 19-06-09, 22:49
gotti's schermafbeelding
gotti gotti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Smile

Ik heb 3.0 succesvol erop gezet vanaf 2.2. Gewoon ge-update via iTunes.
Telefoon is softwarematig unlocked met Pwnage (meer dan een jaar terug) en de unlock is gelukkig behouden.
Iphone 2G 8GB USA
  #477  
Oud 19-06-09, 22:56
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Dank voor de reacties!
  #478  
Oud 19-06-09, 23:01
Marresc Marresc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
nee, dat lukt bij mij niet. Misschien dat iemand een overzicht heeft bij alle nieuwe functies in 3.0 die het NIET bij een 2G doen.
Kan tethering bijvoorbeeld, doet m'n stereo BT headset het nu, nu wel het goede BT protocol erop zit? etc. etc.
Ben erg benieuwd....
MMS gaat niet standaard werken, want dit wordt niet ondersteund door Apple: "MMS is not supported on first-generation iPhone" (bron:Apple - iPhone - New features in the iPhone 3.0 Software Update.)
Video kan alleen op de iPhone 3G S, want alleen die heeft een hardware matige video versneller ingebouwd.

Tethering en BT Stereo zouden wel moeten lukken.
__________________
Mac-gebruiker, Mobistar abonnee
  #479  
Oud 19-06-09, 23:10
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Kijk iets verder dan je neus lang is. Er zijn ook andere topics op dit forum (wauw, ik stond ook even te kijken toen ik het door had). Daar staat alles in wat je wilt weten ...

*doet stukje tromgeroffel*

Zoek en gij zult vinden: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
Heel aardig van je maar dit geeft na het lezen van het forum nog steeds geen antwoord op mijn vragen. Wellicht had je ook gezien dat ik reeds eerder al een bericht op het forum had gezet waar jij naar verwijst. Echter werd ik daar weer verwezen naar hier. Dus......ik heb zeker verder gekeken dan mijn neus lang is.

Goed nu nog een antwoord op mijn vragen.

Alvast dank!
  #480  
Oud 19-06-09, 23:14
rikolino rikolino is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Unhappy firmware voor 2.0.2 wachtwoord?

Ik heb mijn 2G herstelt naar en zodoende weer gelocked.

Ik zou nu graag firmware voor 2.0.2 erop zetten maar hij vraagt om een wachtwoord....>> wat is het wachtwoord?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone Joshna iTunes 1 18-06-10 22:23
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? XIII iPhone algemeen 0 02-10-09 10:04
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone laura87 iPhone algemeen 5 25-09-08 00:29
hoe zet je een achtergrond op je iphone laura87 Archief 3 22-09-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.