Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Is er dan niet iemand anders die zin heeft even een fw op rapidshare te zetten... voor de ongeduldige windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu 3.0 erop aan het zetten. Had gisteren in eerste instantie het goed gedaan, dacht toen dat er toch wat mis was gegaan, hersteld gedaan en toen was het gebeurt met m'n iPhone. Hoop dat het over een paar minuten weer allemaal opgelost is met PwnageTool! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Duimen maar. |
|
|||
|
|||
custom firmware 3.0
Citaat:
met dank aan Appelsap (zie andere discussie onder iPhone modding op dit forum) |
|
|||
|
|||
betekent deze pwnage tool dat ik nu kan mmsen en videorecorden?
|
|
|||
|
|||
Allemaal erg bedankt! Mijn iPhone doet het weer, ben aan het syncen, 3.0 erop!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan tethering bijvoorbeeld, doet m'n stereo BT headset het nu, nu wel het goede BT protocol erop zit? etc. etc. Ben erg benieuwd.... |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet dit forumonderwerp een ander titel krijgen namelijk:
Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone? MET EEN PC (WINDOWS UNIT) Is het ook mogelijk zoals inmiddels meedere malen gevraagd om een heldere gebruiksaanwijzing te publiceren maar dan voor de MAC-GEBRUIKER? Het is naar mijn mening te gek voor woorden dat dit forum begint met de instructie over de iPhone in combinatie met windows??? Laatst gewijzigd door iMario; 19-06-09 om 23:23. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Graag een reactie waarom hier nog geen uitleg staat voor de mac-gebruiker
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus ik moet dus altijd eerst naar 2.2.1 om vervolgens de update succesvol uit te voeren met het handhaven van de unlock? Ik heb namelijk nu een gejailbreakte en geunlockte FW 2.2 op de iPhone 2g staan.
Dus iPhone "bijwerken" met FW 2.2.1 > update via iTunes naar 3.0 > ik ben de blije gebruiker van een iPhone 2G met FW 3.0 met een unlock en ik kan bellen met mijn KPN-abonnement? iPhone 2G komt namelijk uit de US en kan ik alleen geunlocked gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
*doet stukje tromgeroffel* Zoek en gij zult vinden: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
Had dat een kwartier eerder gezegd
|
|
||||
|
||||
Ik heb 3.0 succesvol erop gezet vanaf 2.2. Gewoon ge-update via iTunes.
Telefoon is softwarematig unlocked met Pwnage (meer dan een jaar terug) en de unlock is gelukkig behouden. Iphone 2G 8GB USA |
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Video kan alleen op de iPhone 3G S, want alleen die heeft een hardware matige video versneller ingebouwd. Tethering en BT Stereo zouden wel moeten lukken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed nu nog een antwoord op mijn vragen. Alvast dank! |
|
|||
|
|||
firmware voor 2.0.2 wachtwoord?
Ik heb mijn 2G herstelt naar en zodoende weer gelocked.
Ik zou nu graag firmware voor 2.0.2 erop zetten maar hij vraagt om een wachtwoord....>> wat is het wachtwoord? |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|