//

Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ?

Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Correctie: het bericht is "Cannot connect to Youtube". Heeft dat te maken met het feit dat je moet inloggen vanaf nu?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 18-06-09, 18:29
Fortissimi Fortissimi is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 15
Standaard

Correctie: het bericht is "Cannot connect to Youtube".

Heeft dat te maken met het feit dat je moet inloggen vanaf nu?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 18-06-09, 18:31
fjetz fjetz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fortissimi Bekijk bericht
Correctie: het bericht is "Cannot connect to Youtube".

Heeft dat te maken met het feit dat je moet inloggen vanaf nu?
Geloof me, je bent niet de enige. Heb je ook problemen met MMS-en en Tethering? Alleen het instellen er van al?
  #383  
Oud 18-06-09, 18:31
Dis Dis is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fortissimi Bekijk bericht
Ik heb zonet een update gedaan van mijn iPhone 2G naar 3.0 (van 2.2.1 en gewoon via update). Dit is in het verleden reeds meermaals gebeurd. Alles werkt prima (bellen/Wi-Fi/safari/mail/stocks/temp/...).

Enkel Youtube geeft aan: service not available.

Is dit een probleem of is die service er ff niet.

Alvast bedankt.
Dat is dus een probleem. Zie ook home pagina van iphoneclub, mededeling van devteam. Youtube werkt niet.
  #384  
Oud 18-06-09, 18:33
brambo1979 brambo1979 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 13
Standaard

@ Dis
Inderdaad, sorry vergissing. Met downloadmanager geeft ie error, via http gaat ie...

@Fortissimi
Probleem met youtube is bekend Dev Team is er mee bezig...
  #385  
Oud 18-06-09, 18:33
Jaer Jaer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Voor alle 1600's en andere errors had ik deze al in een andere post gezet. Maar nog maar een herkansing hier.

*kan allemaal met itunes 8.2*
SIMLOCKED na 3.0? Doe dan dit:

- Herstel met firmware 2.02 (moet echt deze zijn)
- Quickpwn met QuickpwnRC3
- geduld
- Upgrade naar 2.2.1 (custom zoals al aangegen)

En je bent weer simlockvrij
  #386  
Oud 18-06-09, 18:41
koekie koekie is offline
• iOS 8.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 28
Standaard

Hallo, ik heb mijn us-iphone van 2.2.1 al 2 keer proberen naar 3.0 te krijgen en het lukte niet. Heb nu voor de 3de keer helemaal opnieuw firmware van Michael 2.2.1 erop gezet, so far so good, maar hij vraagt nu of ik hem als nieuwe iphone wil configureren of herstellen van reservekopie. De vorige keer was ik bang om al mijn gegevens te verliezen dus heb van copie herstelt. Is dit goed of moet ik hem als nieuwe configureren en heb ik er dan nog al mijn gegevens op staan? Mijn 2 de vraag is als de 2.2.1 er terug op staat hoe moet ik hem dan correct naar 3.0 updaten of herstellen. De laatse keer gaf hij aan dat hij de simkaart niet herkende... help...iemand?...
  #387  
Oud 18-06-09, 18:57
Fortissimi Fortissimi is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjetz Bekijk bericht
Geloof me, je bent niet de enige. Heb je ook problemen met MMS-en en Tethering? Alleen het instellen er van al?
MMS lijkt idd een probleem, ... tethering gebruikt ik (momenteel) niet, maar dat zal van hetzelfde zijn.

Om eerlijk te zijn stoort het ontbreken van MMS of Youtube me momenteel niet echt. Crashen doet hij ook niet.

Als hij nu unlocked is maar ik wil terug naar 2.2.1, is dat dan:

a) een restore naar 2.2.1
b) een restore naar custom van Michael
c) helemaal terug naar de Middeleeuwen, yellowsnow, .... .

mercikes!
  #388  
Oud 18-06-09, 18:59
fjetz fjetz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fortissimi Bekijk bericht
MMS lijkt idd een probleem, ... tethering gebruikt ik (momenteel) niet, maar dat zal van hetzelfde zijn.

Om eerlijk te zijn stoort het ontbreken van MMS of Youtube me momenteel niet echt. Crashen doet hij ook niet.

Als hij nu unlocked is maar ik wil terug naar 2.2.1, is dat dan:

a) een restore naar 2.2.1
b) een restore naar custom van Michael
c) helemaal terug naar de Middeleeuwen, yellowsnow, .... .

mercikes!
Als het goed is kun je van 3.0 naar 2.0.2 en dan weer naar 2.2.1 (custom ding van Michael is alleen nodig als je daarna weer wilt updaten naar 3.0)
  #389  
Oud 18-06-09, 19:28
jackvanunen jackvanunen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaer Bekijk bericht
Voor alle 1600's en andere errors had ik deze al in een andere post gezet. Maar nog maar een herkansing hier.

*kan allemaal met itunes 8.2*
SIMLOCKED na 3.0? Doe dan dit:

- Herstel met firmware 2.02 (moet echt deze zijn)
- Quickpwn met QuickpwnRC3
- geduld
- Upgrade naar 2.2.1 (custom zoals al aangegen)

En je bent weer simlockvrij
Bij stap 1 haak ik al af..krijg een error in iTunes dat het herstellen niet is gelukt (1601), ik heb iTunes al een keer verwijderd en op nieuw geinstalleerd...wat mij wel opvalt is dat mijn iphone een black screen geeft in DFU mode. (normaal zie je toch een stekkertje of iets?)
  #390  
Oud 18-06-09, 19:35
Bonifacio_lO2 Bonifacio_lO2 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: brugge
Berichten: 36
Standaard wth

wat is een custom firmware van michael ofzo? ik probeer nu (heb 2.2.1) de 3.0 erop te zetten...
  #391  
Oud 18-06-09, 19:37
fjetz fjetz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bonifacio_lO2 Bekijk bericht
wat is een custom firmware van michael ofzo? ik probeer nu (heb 2.2.1) de 3.0 erop te zetten...
Pagina 1 van deze thread geeft een aantal links naar verschillende firmwares. De mensen die 2.2.1 Customized door Michael, die kunnen shift+UPDATEn naar v3.0, de mensen die dat niet hebben, die zijn na het updaten hun iPhone kwijt en zullen aan de hand van de tutorial op pagina 12 weer hun iPhone moeten herstellen.

Kijk eerst dus even op pagina 1.
  #392  
Oud 18-06-09, 19:38
jijenick jijenick is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjetz Bekijk bericht
Als het goed is kun je van 3.0 naar 2.0.2 en dan weer naar 2.2.1 (custom ding van Michael is alleen nodig als je daarna weer wilt updaten naar 3.0)
Ik krijg 'm niet terug naar 2.2.1. ?!? Ook niet naar 2.02 3.o staat er op, blijf in emerency call, maar kan wel een ander nummer bellen en gebeld worden kan dus alleen niet in de rest van de sw, iemand een idee?????
  #393  
Oud 18-06-09, 19:39
Dis Dis is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 23
Standaard

@jackvanunen
Lees eerst deze topic goed door en kijk in de Wiki. Daar vind je alle antwoorden! DFU en zwart scherm is goed!

@Bonifacio
Kijk in de Wiki bij handleidingen! Of in de allereerste post van dit topic!
  #394  
Oud 18-06-09, 19:53
iPhone911's schermafbeelding
iPhone911 iPhone911 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 58
Standaard

Heb een vraagje

Ik heb m'n iphone op 2.0.2 staan (unlocked en synced als new phone in itunes). Ik wil nu naar 3.0; moet ik dan een shift + bijwerken doen (dus 3.0 zoeken op m'n compu) of gwn op bijwerken klikken en itunes 3.0 laten nemen?) en hoef ik hier in DFU mode of niet?

MVG
  #395  
Oud 18-06-09, 19:58
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone911 Bekijk bericht
Heb een vraagje

Ik heb m'n iphone op 2.0.2 staan (unlocked en synced als new phone in itunes). Ik wil nu naar 3.0; moet ik dan een shift + bijwerken doen (dus 3.0 zoeken op m'n compu) of gwn op bijwerken klikken en itunes 3.0 laten nemen?) en hoef ik hier in DFU mode of niet?

MVG
Eerst Restore naar Custom FW 2.2.1. van Michael! anders heb je het probleem dat je daarna weer itunes 7.5 en de hele ratteplan er bij moet downloaden en installeren.. hier volgen de stappen:

Shift+Restore naar 2.2.1.
Daarna Shift+UPDATE naar 3.0 en viola je iphone is unlocked met 3.0
  #396  
Oud 18-06-09, 19:59
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

Mijn 2g leeft ook weer.. Dankzij het stappeplan op pagina 12 !
  #397  
Oud 18-06-09, 20:09
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard Locked en geen idee wat te doen

Beste mensen,

ik zit met een heel groot probleem (denk ik).. ik ben geen noob om het zo maar te zeggen.. maar ik snap er nu ff de ballen van..: ik heb een iphone 2G, had firmware 2.2.1 en ik wilde naar firmware 3.0, dus ik niet goed de handleiding volgen.. stond firmware 3.0 erop met een lock, dus ik denk hoe moet ik nu terug, handleiding gevolgd ( dus itunes 7.5 geinstalleerd, 1.1.4 op de iphone, updaten naar 2.0.1) en daar stop ik want dan zou ik met quickpwn moeten jailbreaken en unlocken maar dat gaat niet want dan geeft quickpwn foutmelding: "Unhandled exception has occurred in your application. If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. If you click Quit, the application will close immediately. Toegang geweigerd." als ik dan op continue klik, dan geeft ie weer dezelfde melding en quit klikken heeft natuurlijk geen zin... dus weet iemand wat ik stap voor stap moet doen, want zoals ik al zei, ik ga al een tijdje mee en ik weet hoe het in elkaar steekt, maar nu ben ik toch echt de kluts kwijt.. iig bedankt!!!
mvg
eduard
__________________
iPhone
  #398  
Oud 18-06-09, 20:10
Bonifacio_lO2 Bonifacio_lO2 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: brugge
Berichten: 36
Standaard

Hallo,

Ik heb nu GEEN firmware erop staan.. Ik wou de 2.2.1 erop zetten (jawel in DFU) maar deze gaf een 1600 fout. Dan dacht ik de 2.0.2 erop te zetten (in DFU) alsnog een 1600 fout. Wat moet ik nu doen? Ik weet het niet meer...

Groetjes
  #399  
Oud 18-06-09, 20:23
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Op het moment heb ik ook net zoals "jijenick" hetzelfde probleem.
Firmware 3.0 staat op mijn telefoon maar ik heb alleen de mogelijkheid om gebeld te worden en andere nummers te bellen vanaf het activatiescherm. Hierbij staat er dus ook duidelijks linksboven in het gebied waar de info over de provider verschijnt "NL KPN" inclusief 5 streepjes ontvangst.

De mogelijkheid om mijn iphone terug te restoren naar firmware versies zoals 1.44, 2.01, 2.02 etcetc. geven stuk voor stuk foutmeldingen op zowel iTunes 7.5 als 8.2. Mogelijke oplossingen voor dit probleem ben ik tot nu toe tegen gekomen.. en de guide op pagina 12 bied helaas ook geen uitkomst.

Is het misschien mogelijk om straks met de custom firmware 3.0 die uitkomt na de release van ultrasnow om dit probleem te verhelpen? Of hebben jullie misschien nog suggesties voor een andere oplossing?

Alvast vriendelijk bedankt!
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #400  
Oud 18-06-09, 20:25
fjetz fjetz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bonifacio_lO2 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb nu GEEN firmware erop staan.. Ik wou de 2.2.1 erop zetten (jawel in DFU) maar deze gaf een 1600 fout. Dan dacht ik de 2.0.2 erop te zetten (in DFU) alsnog een 1600 fout. Wat moet ik nu doen? Ik weet het niet meer...

Groetjes


Het wordt een beetje eentonig, maar kijk eens op pagina 12! staat het mooi in 16 stappen voor je uitgelegd.

Laatst gewijzigd door fjetz; 18-06-09 om 20:51.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone Joshna iTunes 1 18-06-10 22:23
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? XIII iPhone algemeen 0 02-10-09 10:04
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone laura87 iPhone algemeen 5 25-09-08 00:29
hoe zet je een achtergrond op je iphone laura87 Archief 3 22-09-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.