Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes Kan iemand mij nou even helpen om een backup op te slaan van mijn SMSjes en mijn telefoonnummers? Kijk eens: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
en dan wel zorgen dat je verborgen mappen zichtbaar zijn! Succes! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
youtube werkt niet
Heb een 2g iphone. De update werkt. Maar youtube werkt niet meer!
Al een oplossing aanwezig? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou had ik 1.1.4 geprobeerd kreeg ik error maar toen kreeg ik stekkertje + ituneslogo op me iPhone.
nu d8 ik ik probeer op itunes 8.2 andere firmware kijken wat die doet, maar ik had er 6 staan heb er zo een angeklikt :| nu gaat die gewoon updaten alleen weet ik niet meer wat voor firmware ik aan heb geklikt :| Ik hoop niet 3.0 haha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ Jopgro,
Thanks man... En als ik het goed begrijp moet je downgraden naar iTunes 7.5 FW 2.0.2 met quickpwn jailbreaken en dan naar FW 3.0? met shift-update |
|
|||
|
|||
@cruzer: probeer een andere PC. Mijn downgrade naar 2.02 ging primo, op een andere PC. Op 'de eerste' continue shit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had ook zo stekkertje inbeeld kreeg verder niets meer. Hopen dat 't goed gaat nu.. pfff |
|
|||
|
|||
nog 1 ding wat ik ga proberen: nu op mn macbook. Maar als ik daar de firmware download is het een map inplaats van zo'n ipsw bestand, wat te doen???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
XP heb ik niet meer, draai Windows 7 op beide. Mocht het niet lukken morgen op 't werk maar eens met XP proberen. |
|
|||
|
|||
2.2.1 met quickpown eindelijks gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ik ga slapen morgen weer een nieuwe dag
Thanks allemaal voor jullie hulp |
|
|||
|
|||
Citaat:
En nu ga ik custom erop zetten, hopelijk gaat dat ook goed en dan morgenavond prob ik 3.0 opnieuw aangezien ik geen zin heb om weer 4 uur bezig te zijn haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even 8.2 eropzetten dan maar Thanx! |
|
|||
|
|||
dus het ging plotseling goed??
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|