Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zonder problemen gelukt hier ;-) Thanx ArB ;-) Zitten hier nou ook alle functies in als bij de officiële OS 3.0?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zonder problemen gelukt hier ;-) Thanx ArB ;-)
Zitten hier nou ook alle functies in als bij de officiële OS 3.0? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iTunes 7.5 kan niet werken met iPhone, moet updaten naar 8.2 zegt ie...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Shift ingedrukt houden en de juiste ispw doen is de key!
Hier klaar binnen 10 minuten. |
|
||||
|
||||
nee want je kan in itunes anders niet de shift+restore doen, omdat hij dan roept dat je simkaart niet werkt etc
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook het zelfde probleem.. met het terug zetten met itunes 7.5 naar fw 2.0.2. ook error 5 of 1.. verschild . Toestel staat in DFU.. Dus ben nu 1.1.4 ff aan het dl'en kijken wat hij daar mee doet.. Hopen dat me iPhone weer tot leven geroepen kan worden!
|
|
|||
|
|||
Gister met Michaels 2.2.1 firmware icm pwnage 2.2.5 (quickpwn werkte niet..)
Net [alt] [werk bij] gedaan en de firmware gepakt via de link in de eerste post.. En hij werkt gewoon.. De makkelijkste upgrade ooit... |
|
||||
|
||||
HEt gaat me ietsje te snel hier, dus ik zal niet alle vragen beantwoorden. Sorry daarvoor. Als je een vraag stelt probeer dan zoveel mogelijk info erin te stoppen zodat ik hem kan quoten en een eventueel antwoord kan geven.
Dank |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ook iPhone in DFU!!! en dan bij 7.5 restoren naar 2.0.2 krijg ik een error 5 of 1 Hopelijk komt er snel een of andere oplossing (a) |
|
|||
|
|||
Je moet je toestel terug zetten naar 1.1.4.. Hij loopt hier bij mij gewoon door.. Daarna is het een kwestie van Activeren via quickpwn. En daarna Shift+Restore naar 2.2.1 Custom! en vandaar Shift+Update naar 3.0GM
|
|
|||
|
|||
Ok ArB
Ik heb dus me iPhone met de 3.0 van supermodder Michael ge update met shift + update naar 3.0 Ging allemaal goed maar totdat op me iPhone verscheen dat ik mijn pincode moest invoeren toen gaf me iPhone aan dat ik mijn pincode moest invoeren, iPhone van usb kabel af halen en daarna weer aansluiten. Toen kreeg ik het scherm in iTunes dat ik een AT&T simkaart erin moest doen om te activeren? Ik moest toch juist GEEN shift + restore doen? |
|
|||
|
|||
Zet hem terug naar 1.1.4. Dit werkt bij mij tot nu toe wel
|
|
|||
|
|||
Dus eerst naar 1.1.4 dan 2.2.1 dan activeren Quickpn, dan 2.2.1 custom en dan 3.0???
|
|
|||
|
|||
Werkt!!! Thanks
Heb niet eens die andere 2.2.1 erop gezet. Ik had al een 2.2.1 erop gezet. Daarna de 3.0 gedownload en een update gedaan. Werkt nu perfect. Alleen Youtube werkt niet. |
|
|||
|
|||
shit shit shit krijg alleen maar de 1602 fout als ik hem will restoren naar de orginele 2.2.1. Iemand oplossing?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je een link naar de 1.1.4 firmware?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|