Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dirkmeister shit shit shit krijg alleen maar de 1602 fout als ik hem will restoren naar de orginele 2.2.1. Iemand oplossing? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke firmware staat er nu op ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iTunes 7.5 weigert met mijn iPhone te werken, ik MOET upgraden terug naar 8.2 om er mee verder te kunnen zegt hij (waarop hij ook de iPhone uitwerpt). wat nu?
|
|
|||
|
|||
met die 1.1.4 kan je toch geen quickpwn doen, omdat hij hogere wil dan 2.0?????????
|
|
|||
|
|||
Helaas ook met 1.1.4 error 1 Hij gooit hem halve wege het herstellen eruit..
De link staat in de wiki.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yeeeees!! 1.1.4 is nu bezig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ehm... tot nu toe gaat het gestaag op mn laptop, maar nu het punt: de originele 2.2.1 eropzetten...
Iemand een linkje waar ik deze kan downloaden? Dank! |
|
|||
|
|||
Wat ik nou niet begrijp is dat Apple een geweldige mobiel maakt en elke keer met updaten heb ik gezeik... Waarom Apple
|
|
|||
|
|||
USB poort verwisselen zorgt enkel voor error 1602
dat werkt niet Ik krijg dus net als velen de errors 1600, 20 en nu ook 1602 Iemand nog een oplossing?
iPhone 2G 8GB --> bijna alle iPhone OS'en en iOS'en op gehad en gejailbreakt iPhone 4 16GB verkocht Laatst gewijzigd door bart2jes; 18-06-09 om 00:42. |
|
|||
|
|||
Nu fout 1050 bij 1.1.4 :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de legale gebruiker is er nochthans geen enkel probleem hoor (buiten dat tijdelijke probleem van de activatieserver, wat niet persé Apple's schuld zou zijn). We prullen ermee, dan moeten we er nu ook de gevolgen mee van dragen, niet meer als logisch! |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit is hem volgens mij http://tinyurl.com/iphone2g-221-sizlopedia |
|
|||
|
|||
Citaat:
thanks! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet jij misschien hoe je een backup van je iTunes moet maken Want ik heb serieus geen idee want ik kan geen map met Appdata vinden Thanks alvast |
|
|||
|
|||
ik stop voor zover met het uitproberen.. Wie de oplossing vind.. staat in het krijt!.. Totmorgen XD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YES!!
Bij mij is die nu 1.1.4 erop aan het zetten. Heb het gewoon met de normale firmware van apple gedaan. deze staat bij de begrippen lijst en dan bij firmware. Heb het wel gedaan met itunes 7.5 andere firmwares pakte hij niet dus een hoop gezeik. Nu even weer naar 2.2.1 maar volgens mij moet je dan je bootloader veranderen etc? of kan ik er een custom overheen knallen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|