Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee, ik kom me hier ook even in mengen... heb dus ook problemen met 1600 meldingen, maar nu wil ik 7.5 installeren, maar hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Okee, ik kom me hier ook even in mengen...
heb dus ook problemen met 1600 meldingen, maar nu wil ik 7.5 installeren, maar hoe kan ik zorgen dat mijn iPhone back-up niet verdwijnt? Waar kan ik die vinden? ArB, duizendmaal dank voor de, echt, geweldige support hier! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe haal je die backup van iPhone richting ergens anders op je pc, nu staat hij bij bewerken > voorkeuren > apparaten wel, maar kan hem daar niet uitkopieren richting een andere map op m'n pc?
|
|
||||
|
||||
De backup van je iphone staat in je profiel, ik zal wel ff zoeken. Moment.
Hij staat in c:\users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup of c:\documents and settings\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 17-06-09 om 23:50. |
|
|||
|
|||
ik denk dat veel mensen de fout maken door die custom update van micheal te installeren zonder dat hij ooit eerder is geQuickpwnd...
|
|
|||
|
|||
3.0 emergency scherm naar 2.2.1:
aight itunes 7.5 + 8.2 + originele 2.2.1 werken allebei niet Nog steeds verschillende 16xx foutmeldingen (mac) Nu nog maar eens windows proberen...
FW 1.1.3 Laatst gewijzigd door paulvoncken; 17-06-09 om 23:55. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb via de URL van de supermoderator (michael volgens mij) de software voor mijn iPhone 2G gedownload (FW 3.0) maar ik heb dus gewoon met shift + bijwerken (update) de firmware laten updaten en opeens krijg ik een scherm in iTunes dat mijn SIM kaart ongeldig is..
Ik stuur ook een smsje naar mijn iPhone en ik krijg hem wel binnen maar ik kan hem niet lezen hoe kan ik dit nou goed oplossen? Thanx a lot |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Arb: dus nu moet ik 8.2 er totaal afgooien (ook apple mobile device), en dan de 7.5 proberen te installeren, en dan?
|
|
|||
|
|||
7.5 werkt ook niet, kheb alles met 7.5 al geprobeerd.. Radeloos!
|
|
|||
|
|||
En dan kun je weer downgraden naar 2.0.2 om vervolgens weer te upgraden naar 2.2.1 en dan weer naar custom 2.2.1 te gaan. Dan kun je naar 3.0 op de wijze zoals op pagina 1 is uitgelegd hier.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dat gewoon met de originele ISPW's (buiten die Custom van Michael natuurlijk) zonder enige quickpwn die er te pas aan komt? |
|
|||
|
|||
wat voor mij werkt is itunes 7.5 en dan de firmware 2.02 terugzetten in DFM modus dan quikpwn en daarna update naar de custom firmware van dit forum en dan updaten naar 3.0
|
|
|||
|
|||
werkt perfect, bedankt
|
|
|||
|
|||
Maar heb je de reserve kopie van je iPhone nog wel? Of is die bij het verwijderen/uninstalleren van iTunes 8.2 ook spoorloos verdwenen?
|
|
|||
|
|||
die draai ik op mijn laptop 7.5
|
|
||||
|
||||
Op laptop iTunes 7.5 geinstalleerd daarna via shift restore 'iPhone1,1_2.0.2_5C1_Restore.ipsw' geprobeerd maar krijg de error (5) ?? Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
HELP ME ASTUBLIEFT
Ik heb via de URL van de supermoderator (michael volgens mij) de software voor mijn iPhone 2G gedownload (FW 3.0) maar ik heb dus gewoon met shift + bijwerken (update) de firmware laten updaten en opeens krijg ik een scherm in iTunes dat mijn SIM kaart ongeldig is.. Ik stuur ook een smsje naar mijn iPhone en ik krijg hem wel binnen maar ik kan hem niet lezen hoe kan ik dit nou goed oplossen? Thanx a lot |
|
|||
|
|||
jongens, zoals arb hierboven al zei: itunes backup staat in
c:\users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup of c:\documents and settings\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup succes! Ik ben ook druk bezig! |
|
|||
|
|||
@colin kuijntjes
Je bent niet de enige met dit probleem hoor en 30x hetzelfde bericht posten zorgt echt niet voor een snellere oplossing hoor! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|