Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor 7.5 : Eerst de backup van 8.2 veiligstellen van \AppData\Roaming\Apple Computer Daarna 8.2 deinstalleren en apple mobile device support Dan 7.5 installeren Zet eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voor 7.5 :
Eerst de backup van 8.2 veiligstellen van \AppData\Roaming\Apple Computer Daarna 8.2 deinstalleren en apple mobile device support Dan 7.5 installeren Zet eerst je iphone in DFU voordat je hem aansluit met de usb daarna zal itunes 7.5 zeggen iphone in restore mode aangetroffen etc dan zet je hier 2.0.2 op die activeer je met quickpwn dan doe je een SHIFT-RESTORE naar 2.2.1 (custom) daarna upgrade naar 8.2 backup terugkopieeren naar je profiel dan shift-update naar 3.0 Daarna pas de backup restoren
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
FYI OS 3.0 zonder problemen geinstalleerd volgens de instructies aan het begin op schone custom firmware 2.2.1 van Michael. YouTube werkt bij mij echter ook niet. Tenslotte is het jammer dat 2 grote verbeteringen niet werken voor de iPhone 1st Gen, nl. MMS & Stereo Bluetooth. Verder loopt het nu allemaal weer supersnel moet vaker de firmware opnieuw installeren .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Xziller
Gelukkig kan je goed tellen ook om kwart over 11 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ colin
en geen dank ! maar ik heb nu 7.5 krijg elke keer Foutmelding van onbekende fout 5 :S |
|
|||
|
|||
7.5 nu aan het installeren, hopelijk werkt je guide Arb!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als het 1600 error een probleem is met usb poorten kan dan niemand vertellen bij wie het wel lukte welke poort hij bezigde en wat voor toestel hij heeft (mac of windows)
na het lezen van al die problemen ga ik toch wachten tot vrijdag denk ik... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je een backup van je iTunes? want ik zie nergens in mijn mappen Appdata staan
|
|
||||
|
||||
ArB bedankt voor de heldere openingspost.
Alle stappen gevolgd en werkt als een zonnetje. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben nu in 7.5 1.1.4 aan het herstellen dit ziet er veelbelovend uit geen foutmeldingen al 1 en 5 hou jullie op de hoogte
|
|
||||
|
||||
Die staan in je profiel. Even verborgen mappen aanzetten in je mapinstellingen. Als je niet weet waar ik het over heb kun je beter op de quickpwn wachten gok ik. Anders zit ik hier vannacht nog steeds.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dfu snap ik maar dan krijg je dus de meldig dat er een iphone is die hersteld moet worden en dan ( als die in DFU staat) met shift+herstel 2.0.2 terugzetten ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mischien een stomme vraag maar als ik geen shift gebruikt kan ik geen firmware selecteren en gaat hij iets downloaden, klopt dit dan wel? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kan je ook niet meteen de custom firmware erop zetten? omdat je daarboven nog zegt dat je die wel moet downloaden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee ik vergiste me even, gebeurd ook weleens |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|