Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Ik heb een foutmelding van de activatieserver ?? wat is dit nu weer ? En aub, maak een heel goeie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lees het topic ffkes door, trek uw ethernet kabel er uit, zet airport uit en geen gezeur van activatie servers
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
16xx errors worden ook vaak veroorzaakt door USB poorten! Pak een andere PC of zet er een USB hub op. Mijn OSX86 doos gaf continue 16xx meldingen, m'n windows laptop deed zonder problemen upgraden.
EDIT: dit gaat niet specifiek over 3.0, maar ook installeren van andere firmware's! |
|
|||
|
|||
update server is voor mij nogsteeds onbereikbaar
|
|
|||
|
|||
Gelukt!
Goede en duidelijke handleiding. Zonder problemen uitgevoerd en eindelijk over naar 3.0!
|
|
|||
|
|||
zou iemand die custom 2.2.1 update niet op megaupload kunnen uploaden?? heel erg graag
|
|
|||
|
|||
Als er iemand een oplossing heeft voor het niet werken van Youtube en de locatiebepaling, ik hoor het graag!
|
|
|||
|
|||
En nog 1. Ik zie in de linkerbovenhoek mijn provider (Vodafone), kan wel bellen en gebeld worden maar mijn tel is verder zo dood als een pier. Wat ik ook doe, keer op keer, werkelijk niks lukt of werkt.
Ik had maandag exact hetzelfde probleem maar toen kon ik mijn Iphone nog herstellen naar 2.2.1 nu geeft Itunes diverse foutmelding die ik hier ook al tegengekomen ben. Op het display blijft het stekkertje staan..... VREEMD en hulp is zeer zeer welkom |
|
|||
|
|||
psies , ik ben dus niet de enigste.
vanaaf wordt hem niet meer, hoop dat ik hem morgen weer aan de praat kan krijgen |
|
|||
|
|||
De oorzaak van het probleem is gewoon dat mensen die hebben willen upgraden naar 3.0 (2G-gebruikers) zijn niet vertrokken van de Custom 2.2.1 (of hebben een foute stap gedaan, kan ook natuurlijk ) inclusief mezelf.
We willen nu terug downgraden richting 2.0.2 of 2.2.1 of 2.2.1 Custom, probleem hierbij is dat GEEN enkele manier werkt om dit terug te krijgen. Gevolg: lock er terug op en alleen emergency calls.. Wie dit opgelost krijgt staat bij serieus wat mensen in het krijt denk ik |
|
||||
|
||||
Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Als ik 7.5 erop zet (hier te vinden trouwens: iTunes 7.5 - gratis downloaden ) ben ik dan niet m'n reservekopie kwijt van m'n iPhone nu?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hiermee kun je wel een iphone in DFU mode downgraden naar 2.2.1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Na deinstallatie van 8.2 moet je zeker niet vergeten om apple mobile device support ook te deinstalleren. Daarna pas 7.5 installeren.
Voor alle duidelijkheid 7.5 gebruik je dus alleen als je 1600 errors krijgt en de wanhoop nabij bent. |
|
|||
|
|||
Fokking usb poort. 1600 error, niets deed het meer en iphone in het emergency scherm. Verschillende USB poorten - nix werkte. Notebook uit de tas, aansluiten, iPhone weer in DFU en restore naar 2.02. TADAAAAA. Daar is hij weer.
1600 error was dus bij mij idd USB poort issue. Hoop dat iemand anders hier ook wat aan heeft (gewoon itunes gebruikt, niet gedowngrade). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is hier zonder problemen gelukt, gewoon de opdracht volgen
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|