Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 7 Zet iphone weer in DFU en restore 2.2.1 of 2.0.2 net wat je wil 8 De rest is vanzelfsprekend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Van de twitter van musclenerd:
We've been working out kinks in two areas: youtube on hacktivated phones, and an bona fide Apple bug (!) Even wachten dus op de officiele unlock and jailbreak |
|
|||
|
|||
Citaat:
Held! Werk eindelijk, thx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu heb ik in itunes gewoon op update geklikt (zonder alt). iTunes heeft de 3.0 firmware gedownload en op mijn iPhone gezet. Mijn unlock was nog intact. Zelfs al mijn smsen,applicaties en muzek stonden er nog op ! (dit komt niet door een backup, deze had ik verwijderd EN ik heb nog niet gesynct) |
|
|||
|
|||
Is er al duidelijkheid of er verschil is tussen de 3.0 GM en de gister uitgebrachtte firmware? Build versie is precies hetzelfde, maar las op de frontpage iets over dat de GM zou kunnen verlopen.
|
|
|||
|
|||
Om te downgraden hoef je niet terug naar iTunes 7.5, ik heb gewoon 2.0.2 erop gezet met behulp van Winpwn, deze gaat buiten iTunes om en dat werkt prima en sneller dan itunes downgraden en weer upgraden.
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog steeds met de 1600/1601 pfff
Dit werkt niet; Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vannacht op mijn Mac precies gedaan wat in het eerste bericht stond, met als verschil natuurlijk Alt+update ipv Shift vanwege de Mac. Met trillende knieën het proces gevolgd en na 20 minuutjes alles prima d'r op en werkend cq bellend. Alles nog intact ook, sms'jes, contacts, muziek en video's. Hulde en dank!!!
Technisch gezien: ik vertrok vanaf de 2.2.1 custom van Michael, die had ik er al op staan. Dat lijkt me dus wel cruciaal. Succes voor iedereen! |
|
|||
|
|||
Hulde voor iedereen die het stappenplan hebben aangevuld!
Eindelijk na uren zwoegen is de 2G van mijn vriendin ook weet gefixt |
|
|||
|
|||
Met itunes 7,5 krijg ik 1601, ik heb geen hoop meer....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In iedergeval had ik net opeens een wit scherm in dfu modus, itunes 7,5 gaf foutmelding 20. Toen snel naar itunes 8,4 en nu is hij bezig om de standaard 2.2.1 erop te zetten(hij is al een heel stuk verder dan dat hij ooit is gekomen met 160x foutmeldingen....) Op hoop van zege dan maar... Notabene was ik als een van de eerste 3.0 aan het downen om 19.07 edit; fabrieks instellingen worden herstelt, iphone is aan het rebooten edit 2 Ben nu de standaard 2.2.1 aan het jailbreaken, so far so good, thx iedereen voor de hulp edit 3 shift restore naar custom firmware verloopt als een zonnetje edit4 shift update naar 3.0.... Laatst gewijzigd door Manuel; 18-06-09 om 14:43. |
|
|||
|
|||
Hallo ik heb ook even hulp nodig.
Ik heb eerste 2.2.1 erop gezet daarna 3.0 dat is allemaal goed gegaan en hij werkt nu ook gewoon. Alleen heb ik de volgende problemen. Internet doed het niet alleen via Wi-Fi mijn instellingen bij netwerkt zijn als volgt: APN: live.vodafone.nl Gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone Als ik dan safari open krijg ik de volgende melding: MOVIELE DATANETWERK ACTIVEREN NIET MOGELIJK: U HEBT GEEN ABONNEMENT OP EEN MOBIEL DATASERVICE. YouTube kan ik wel openen maar werkt ook niet maar volgens mij is dit bij iedereen zo. En ik kan nergens de MMS of de Tethering optie vinden. Alvast bedankt voor alle hulp! David |
|
|||
|
|||
Bij het jailbraken blijft Quickpwn hangen bij 'Wait for your iPhone to connect in recovery mode'
wat nu? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kluppergeest ff op google zoeken zijn oplossingen voor, ik had het ook
|
|
|||
|
|||
Als ik hem restore met Micheal's firmware is die nog simlock vrij, hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
Met simlock vrij is toch niks mis? Als je 2.2.1 unlocked hebt dan kun je nu verder met shift+UPDATE naar de gedownloade firmware 3.0. Maar dit staat ook allemaal op pagina 1.
|
|
|||
|
|||
o shit ik bedoel hij heeft nog een simlock
ookal heb ik quickpwn gedaan met unlock! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|