Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stefanvangelder Bij mij ook, alleen de YouTube app werkt niet en de jailbreak is weg. Mn simlock is er nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan iemand bevestigen met een firmware 3.0 dat YouTube al dan niet moet werken of is het bij iedereen zo?
|
|
|
||||
|
||||
YouTube is ook weg hier.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft die versie 3.0 (7A341) uit de handleiding die ik nu draaiende heb ook alle functies als in de officiële 3.0? (behalve MMS voor de 2G natuurlijk niet)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Gister geprobeerd mijn 2G te updaten naar 3.0, maar was mn unlock kwijt. Dus veel geprobeerd om weer terug te komen naar oudere firmware etc. Nu las ik vanmorgen dé oplossing, maar na het aansluiten op iTunes 7.5 krijg ik de melding dat de iPhone niet hersteld kan worden. Nu is het echter zo dat mijn iPhone helemaal niet meer aan gaat, daarnaast werd hij eerst wel nog als iPhone herkent, maar nu geeft windows de melding "usb apparaat wordt niet herkent". In itunes wordt de iPhone ook niet herkent. Wat kan ik hier nog aan doen :S |
|
|||
|
|||
hey kan ik van 3.0 beta 3 (jailbreak met quickpwn) rechtstreeks updaten naar de echte firmware 3.0 of moet ik eerst teruggaan naar 2.2.1??
|
|
|||
|
|||
Voor alle zekerheid zou ik eerst de custom firmware erop zetten die in de start post ook wordt aangehaald. Ik ben eerst van 2.2 naar de custom gegaan en vervolgens naar 3.0. Heb mn unlock behouden, enkel jailbreak kwijt
|
|
|||
|
|||
Ook ik had de 3.0 Emergency scherm en na veel pogingen is het bij mij eindelijk gelukt om via DFU weer terug te gaan naar FW 2.x -> Michael's Custom FW 2.2.1 -> 3.0.
En na veel lezen las ik wat het probleem is waarom het bij de meeste niet lukt: Quote: This is an important note for those looking to update their 2G iPhone to the 3.0 firmware without losing their activation and unlock. If you click the Update button in iTunes to install the 3.0 firmware you will not loose your unlock. (2G iPhones ONLY). HOWEVER, if you are using the 2G iPhone on an unofficial carrier you may loose your activation. This means that will your network will be detected but you will not be able to use your iPhone. You will loose your activation if you used QuickPwn to jailbreak your iPhone. If you used PwnageTool you will not. If you are super excited about iPhone 3.0 and wish to update immediately, either make sure you jailbroke with PwnageTool or rejailbreak using PwnageTool and then do the update. Otherwise wait for a little bit and the iPhone Dev-Team will release new PwnageTool and QuickPwn utilities shortly. Bron: http://iclarified.com/entry/index.php?enid=4261 Dus de stap van Michael's Custom FW 2.2.1 (welke met PwngTool is gemaakt) erop zetten zou ik gewoon altijd doen ook al heb je hem er al opstaan, het kost je maar 10 minuten extra en scheelt je een hoop frustatie en werk achteraf! Laatst gewijzigd door Aurora13; 18-06-09 om 11:36. |
|
|||
|
|||
Een vraag: voordat je de custom firmware van Michael erop zet, moet je iphone dan al simlockvrij zijn door Quickpwn en hoe doe je dat? Iets met bootneuter? En als ik die van Micheal er wil opzetten zegt hij dat de firmware niet overeen komt???
Hoe los ik dit op |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werk op een mac.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Pfff, als 'Guru' even het verkeerde knopje aanklikken...
|
||||
|
||||
Naam van de file wijzigen, dus .zip weghalen. Dan wordt er gevraagd of in .zip wil behouden of .ispw.
|
||||
|
||||
Ik heb hem succesvol van custom 2.2.1 (Michael's FW) naar 3.0 geupdated via de handleiding, helaas werkt youtube inderdaad bij mij ook niet.
|
|
||||
|
||||
De truck is dat je shift/alt UPDATE en niet RESTORE moet hebben als 3.0 erop wilt hebben. (Dus pwnen naar 2.x, die met alt-restore erop config as new phone, dan alt-update naar 3.0 en syncen maar) Dus inderdaad juiste knopje ... die 'new phone' blijft dan staan, maar rechtsklikken op de iphone (in itunes) en 'backup' terugzetten en your all done... |
|
|||
|
|||
Ok kinders luister.... Ik heb dit ook gevolgd en het is me pas net gelukt om terug op 2.2.1 te komen door dit te doen:
1. Stel je backup veilig 2. Verwijder iTunes 8.2 en mobile device support !!!!! 3. Installeer iTunes 7.5 4. Restore 1.1.4 via DFU (Dit loopt een stuk verder door dan normaal, maar stopt later toch met een 1015) 5. Haal de iphone uit recovery met ibrickr 0.91 (klik hierin op "boot devicë" 6. Installeer iTunes 8.2 7 Zet iphone weer in DFU en restore 2.2.1 of 2.0.2 net wat je wil 8 De rest is vanzelfsprekend 9. Suc6 Groetjesss |
|
||||
|
||||
Ik krijg 'm helaas niet meer terug naar 2.2.1. Heb DFU geprobeerd, Recovery, andere USB-poort, andere laptop, iTunes 7.5, FW 1.1.4, FW 2.0.1... doet me weer denken aan de begindagen toen ik met Independance aan het klooien was
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|