Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je van 3.0 Beta 5 naar 2.2.1 custom d.m.v. Restore en daarna weer via Update naar 3.0? Of moet je die 2.2.1 custom ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je van 3.0 Beta 5 naar 2.2.1 custom d.m.v. Restore en daarna weer via Update naar 3.0?
Of moet je die 2.2.1 custom ook nog quickpwn'en? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat denk ik aangezien iedereen die nu 3.0 heeft runnen vanuit een unlockte 2.2.1 is gegaan. |
|
|||
|
|||
ehm, iemand?
ben ik nu scheel of kan ik FW1.1.4 nergens vinden? Heeft iemand een linkje? Dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier toch een downloadlink voor je: http://appldnld.apple.com.edgesuite....2_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Maar kun je van 3.0 Beta 5 naar 2.2.1 custom? Of kun je ook vanaf 3.0 Beta 5 (unlocked) meteen naar 3.0 gaan zodat ik unlocked blijft?
Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 18-06-09 om 15:27. |
|
|||
|
|||
Ahaa, ideaal, ik had niet bedacht dat ie natuurlijk automatisch FW1.1.4 installeert als je 7.5 hebt!
thanks Fjetz |
|
|||
|
|||
Ik zou het oprecht niet weten, als ik de keuze had zou ik het niet doen, haha. Al is het omdat ik niet nog een 5 uur wil besteden aan het terug krijgen van mn iPhone functies
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Met iTunes v8.2 SHIFT+Herstel naar 2.2.1 custom van Michael (pagina 1 download link) - Quickpwnen + unlock - Shift+UPDATE naar firmware 3.0 (download link tevens op pagina 1) |
|
|||
|
|||
Hey Kindersss. Ik weer! Nou ik denk dat ik een antwoord heb voor degene die nooit weer terug in 2.2.1 komen. Ik vergalde net na succesvolle installatie weer mn iphone door de backup terug te zetten. Dus moest ik weer terug naar 1.1.4 en daarna weer naar 2.2.1, maar dit wilde niet 123 meer. Nu is het me na lang zoeken weer gelukt om terug te komen op 2.2.1. Dit doe je door naar 1.1.4 in itunes 7.5 te gaan. Vervolgens je iphone in deze itunes in DFU zetten. Dus dat je scherm wit is! Zodra dit gebeurd is moet je itunes 8.2 installeren en kun je weer restoren naar 2.2.1.
Kortom zet je iphone in DFU in itunes 7.5!!! Daarna restoren met 8.2 Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voila, zit op 3.0, geünlocket, zonder jailbrake (verwacht ik morgen?)
bedankt fjetz, arb, ... anderen! |
|
|||
|
|||
Dan zit je denk ik gevangen in het venijn dat Apple iPhone heet en moet je waarschijnlijk de hele tutorial (pagina 12 van deze thread) gaan volgen. Het spijt me.
|
|
|||
|
|||
Nou finally heb ik 3.0 erop
Ik heb alleen nu geen id hoe ik de backup er terug opkrijg? Ik heb die files uit MobileSync naar me bureublad gekopieerd,, Zet ik het terug op de plek waar ik het vandaan heb,, en op me iPhone heb ik nog nie me smsen en contacten enz,. |
|
|||
|
|||
@ fjetz:
Heel apart... kheb nu dus net mijn iPhone aan mn laptop gehangen (in DFU mode) enne nu zie ik dus een balkje met 'wachten op iPhone'... Na een minuut of 3 zegt hij: 'De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (1601) Bedoel je dat ik nu al door kan naar de volgende stap of klopt het niet helemaal? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Is het normaal dat alle notities, smsen wegzijn trouwens?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra er op je beeld echter een ituneslogo+usbkabel verschijnt zit je goed. Dan kun je door met de volgende stap (iTunes naar v8.2 updaten) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|