Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een hele hoop gedoe en een goed nachtje slaap heb ik hem eindelijk draaiend, dingen die ik gedaan heb: Eerst gewoon op de update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na een hele hoop gedoe en een goed nachtje slaap heb ik hem eindelijk draaiend, dingen die ik gedaan heb:
Eerst gewoon op de update knop gedrukt, ipv SHIFT update, waardoor mijn iPhone gelocked werd. Verschillende malen geprobeerd te herstellen met allerlei versies, icm zowel iTunes 8.2 als 7.5 Uiteindelijk wilde 1.1.4 er wel op met foutmelding 1015 iLiberty+ gebruikt om alle unlocks/activaties enz. te doen. toen (nog in iTunes 7.5) (LET OP: IPHONE IN DFU!) de standaard 2.2.1 erop gezet Toen dit (na enkele pogingen) gelukt was, Quickpwn gebruikt om alles te pwnen en unlocken Toen de custom restore van Michael gerestored iTunes 8.2 geinstalleerd de 3.0 SHIFT update gedaan En als allerlaatste mijn backups teruggezet en gesynchroniseerd Het werkt nu eindelijk! iedereen hier bedankt voor alle tips! Jullie staan bij mij in het krijt, ik dacht even dat het niet meer goed zou komen! Bedankt!
|
|
|
||||
|
||||
Ik kom er echt niet meer uit! Bij elke firmware die ik probeer te restoren op mijn iPhone zowel met itunes 7.5 als met 8.2 krijg ik de foutmelding dat de telefoon niet gerestored kan worden.. foutmelding (20)!
Ik ben echt ten einde raad, en de tutorial op blz 12 bied voor mij geen uitkomst! Zelfs een restore op 3.0 levert de foutmelding (9) op!
Laatst gewijzigd door stereopanda; 18-06-09 om 18:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat niet werkt zou ik het echt niet weten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helaas ,, na voor de 2e keer alle instructies te hebben gevolgd maar deze X met de custom Firmware van 2.2.1 is het nog steeds niet gelukt om de 3.0 zonder simlock te kunnen krijgen . Ben er onderhand wel 5uur in totaal mee bezig geweest ! Zonder resultaat dus
Helaas ,, dan maar wacht tot morgen als de nieuwe Quickpwn uitkomt ! |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is nu al anderhalf uur bezig (als het niet meer is) om FW 1.1.4 erop te zetten.
Moet ik nog langer doorgaan?:S |
|
||||
|
||||
Oke.. het is me nu inmiddels gelukt om weer een shift+restore te doen naar firmware 3.0! Niks anders werkte namelijk.. feit is wel dat ik nu evenver ben als dat ik al was! Hoe moet ik nu verder gaan om mijn telefoon werkend te krijgen? gewoon weer de tut op pagina 12?
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je van een .zip bestand een .ispw bestand in Windows? Zit hier een partij te *****n zeg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, waar moet ik dat doen dan? ik zit op windows vista en het bestand heet bij mij gewoon: iPhone1,1_2.1_5F136_Restore , dus niet met .zip erachter of iets...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Extra -> Mapopties -> Weergave -> Extensies voor bekende bestandstypen verbergen moet UIT staan!
|
|||
|
|||
ik heb alles gedaan, en alles is gelukt... behalve... Ik ben mijn back-up kwijt.. hij vind enkel een reserve-kopie terug van een half jaar geleden, waardoor ik enorm veel sms'jes en dergelijke verloren ben.
|
|
|||
|
|||
Het bestand moet een extensie hebben zip of ispw. Heeft het bestand een logootje (vierkantje met muzieknootjes)?
|
|
|||
|
|||
kan ik ook van een gepwnde iphone 2G met 2.2 rechtstreeks naar 3.0?
Michael's custom firmware op pagina 1 -> link dead... Laatst gewijzigd door brambo1979; 18-06-09 om 19:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik iTunes ook al updaten, of heb ik de 8.0 nodig om van 2.2 naar 2.2.1 te gaan?
Heeft er iemand al een nieuwe link naar de custom FW van Michael? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zonet een update gedaan van mijn iPhone 2G naar 3.0 (van 2.2.1 en gewoon via update). Dit is in het verleden reeds meermaals gebeurd. Alles werkt prima (bellen/Wi-Fi/safari/mail/stocks/temp/...).
Enkel Youtube geeft aan: service not available. Is dit een probleem of is die service er ff niet. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Als je niet meer terug hoeft naar firmware 1.1.4 dan kun je gewoon je iTunes updaten naar v8.2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|