Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Van op Mac Rumors: just unplug your phone, turn it off, hold the home button, while holding the home button plug it in and wait ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van op Mac Rumors:
just unplug your phone, turn it off, hold the home button, while holding the home button plug it in and wait for the step after the " Hold the home button for 3 seconds " to start following the instructions on the screen. I just tried this for myself and it worked fine. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg gister precies het zelfde als wat jij nu hebt, maar ik heb mn iPhone gewoon uit mn dock gehaald, geeft Quickpwn een error - Blabla lost connection, try again - Toen mn iPhone weer in de dock gezet en die ene stap opnieuw uitgevoerd, toen ging hij gewoon verder waar hij was gebleven en deed ie het prima.
|
|
|||
|
|||
Nou ik ga nog maar een keer de Custom installeren want de simlock blijft
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik de backup van me iPhone vinden op de pc (waar me smsen, contacten enz.enz. instaan!!)???
|
|
|||
|
|||
Ik heb de backup ergens extern opgeslagen, hoe voeg ik deze nu terug in op m'n iPhone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In het Engels, dat dan weer wel: - Tools - Onderste kopje -> Folder options - Open het tweede tabblad, View - Je krijgt een lijst met heel veel vinkjes en bolletjes. Hiervoor staat af en toe een 'mapje' afgebeeld. Bij het twee mapje moet je het onderste bolletje indrukken 'show hidden files and folders' |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
14. SHIFT+herstel je iPhone met Michaels 2.2.1 firmware (downloadlink op pagina 1)
15. Je kunt nu je iPhone naar wens restoren, je kunt ook nog even wachten tot je versie 3.0 hebt (ik heb het meteen hier gedaan) 16. SHIFT+UPDATE naar de gedownloade firmware 3.0 (downloadlink staat ook op pagina 1) ik moet nadat ik 2.2.1 custom erop heb gezet weer configureren in iTunes (nieuwe of herstellen van de reservekopie?) |
|
|||
|
|||
hallo graag snel antwoord: ik heb de custom 2.2.1 er nu op gezet en hij vraagt nieuwe iphone of mijn laatste backup erop zetten. welke moet ik nemen voor ik naar 3.0 update? had iets gelezen van nieuwe iphone nemen maar weet niet meer of het bij deze stap was
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hehe toevallig, vroeg net hetzelfde.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou meneer fjetz; waarschijnlijk ben je ook mijn held!
Ik ga het proberen! Alvast bedankt voor de oplossing die al vele mensen heeft geholpen geloof ik! (duim voor me (A)) |
|
|||
|
|||
Ja ik heb de keuze nu tussen herstellen of een nieuwe configureren
wat moet ik doen nu? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok, kwestie van beetje duidelijkheid, heb niet zin om weer al die stappen volledig opnieuw te doen gaat wel lekker nu, zalige guide man! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar voor de duidelijkheid: Ik heb quickpwn gebruikt en 'unlock' aangevinkt (uiteraard) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|