Hoe zet je nu 3.0 op een 2G iphone ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest Is het normaal dat alle notities, smsen wegzijn trouwens? Ja maar nu die in 3.0 in itunes word weergegevn heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oké, hartstikke bedankt voor de snelle reactie's, ondertussen schijtziek van die iPhone, ik pleur 'm dadelijk 't raam uit.
|
|
|||
|
|||
Toppie, ik ga het proberen!
ehm, wacht... hij staat nogsteeds in DFU denk ik... ik kan hem er wel uit halen, maar dit betekend dan wel dat het niet vanzelf naar het usb+ituneslogo scherm toe ging.... hmm... en nu? Gewoon iTunes v8.2 proberen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En heb ik net 3.0 erop gezet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht wel tot Jailbird er is, dan zal je wel unlock/activatie/jailbreak hebben zonder dit geouwehoer lijkt me?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik kan niet van Beta 5 naar 2.2.1 en ik ga niet nog eens iTunes 7.5 + 1.1.4 downloaden, 8.2 deïnstalleren, 7.5 installeren/deïnstalleren, 8.2 installeren om dan die 3.0 erop te kunnen zetten.
|
|
|||
|
|||
Ben ik trouwens de enige waarbij de MMS functie niet werkt op firmware 3.0? (Als dit de verkeerde thread is, vergeef me.. ik was zo druk met alle vragen beantwoorden)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oe, beetje jammer, nu iPhone aan pc gehangen met iTunes v8.2 om 2.0.1. te installeren... en ja hoor, blablabla onbekende fout (1600)... Help? nog een andere pc proberen? misschien dat dat helpt? dank |
|
|||
|
|||
Helaas ! ook na alle stappen te hebben doorgelopen voor de foutmelding ... Nog steeds een simlock bij 3.0 van Iphoneclub Nu ben ik weer bij af ..... Heb 2.0.2 quickpwn gedaan , toen 2.2.1 erop gezet .. Weer quickpwn gedaan omdat er wederom een lock op was gekomen. Daarna de 3.0 erop gezet maar helaas weer een lock ! Hij blijft maar locken bij mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nice... FW1.1.4 is nu wel bezig! Heerlijk... nu afwachten of de rest wel goed gaat!
Succes allemaal! |
|
|||
|
|||
Bij alles wat ik er op zet geeft iTunes de foutmelding;
"iTunes was unable to load dataclass information from sync services. Rconnect or try later." Komt dit iemand bekend voor? |
|
|||
|
|||
Dit is juist precies wat ik heb gedaan ! Geen suc6 voor mij dus. was op 1.1.4 toen naar 2.0.2 gedaan die met quickpwn gedaan daarna naar 2.2.1 gerestored en vervolgens kreeg ik weer een lock ? Hoort dit? Dus wederom quickpwn gedaan deed het weer. Toen met Shift naar 3.0 gegaan en krijg nu weer een Lock !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zet ik een beltoon op mn Iphone | Joshna | iTunes | 1 | 18-06-10 23:23 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
hoe zet ik msn of een leuke achtergrond op mijn iphone | laura87 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 01:29 |
hoe zet je een achtergrond op je iphone | laura87 | Archief | 3 | 22-09-08 11:33 |
|
|